3467
Sök

Vart köper man en tomgångsmotor till s40 t4?

Kyltekniker
166 Inlägg
2 december 2008
Trådstartare
Tjena, har letat runt lite och hittar inte något ställe där jag kan köpa en tomgångsmotor. Värt att köpa på skroten eller är de lika kassa kanske?

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
2 december 2008
volvo skroten kankse även mekonomen autoexperten okq8 då de brukar ha volvo prylar

Forummoderator
10 576 Inlägg
3 december 2008
bemve skrev:
Tjena, har letat runt lite och hittar inte något ställe där jag kan köpa en tomgångsmotor. Värt att köpa på skroten eller är de lika kassa kanske?

köp en ny...

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Entreprenör
1 784 Inlägg
3 december 2008
torpis skrev:
bemve skrev:

köp en ny...

Lånar tråden lite..fråga: ska tomgångsmotorn vara tät i något läge eller .? min kan man blåsa igenom i alla lägen..inte mycket men ändå.

Smålänning
7 887 Inlägg
3 december 2008
Provat på volvo? Dom har garanterat en tomgångsmotor...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Forummoderator
10 576 Inlägg
3 december 2008
mrbuggy skrev:
torpis skrev:
bemve skrev:

köp en ny...

Lånar tråden lite..fråga: ska tomgångsmotorn vara tät i något läge eller .? min kan man blåsa igenom i alla lägen..inte mycket men ändå.

Jag har inte en aning. Problemet brukar vara tvärtom att den är för tät/stängd, så motorn dör vid gassläpp.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Entreprenör
1 784 Inlägg
3 december 2008
torpis skrev:
mrbuggy skrev:
torpis skrev:

köp en ny...

Jag har inte en aning. Problemet brukar vara tvärtom att den är för tät/stängd, så motorn dör vid gassläpp.

OK. Tack ändå!

Sök