Kommer inte att ge några i år och kommer inte att få några då heller. Är arbetslös och inga pengar... Och flickvännen ska jobba julaftons kväll.. så kul.
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
Kommer inte att ge några i år och kommer inte att få några då heller. Är arbetslös och inga pengar... Och flickvännen ska jobba julaftons kväll.. så kul.
Usch. Låter inge skojj det där. Jag var helt inne på att inte heller ge (eller att få) några julklappar pga att jag borde spara pengarna nu när man blir arbetslös.. Men sen likt förbannat får jag reda på att flickvännen och mor&far redan har handlat julklappar till en.. Då är det bara att ta fram sparbössan.
Men det är ju inte kostnaden som räknas, det är tanken. Så det behöver ju inte bli så dyrt.
Usch. Låter inge skojj det där. Jag var helt inne på att inte heller ge (eller att få) några julklappar pga att jag borde spara pengarna nu när man blir arbetslös.. Men sen likt förbannat får jag reda på att flickvännen och mor&far redan har handlat julklappar till en.. Då är det bara att ta fram sparbössan.
Men det är ju inte kostnaden som räknas, det är tanken. Så det behöver ju inte bli så dyrt.
Visserligen, kan kanske ge flickvännen lite massage I år blir det inte en sån rolig jul som det var förra året. Jäklar vad kul vi hade.
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
Halvaukustisk fiol. Nfs undercover. batman the dark knight. Verktyg. Pengar.
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
jag önskar mig en nissan 180 zx som driftbil , den ska va helt ren från instrument panelen baksäte , bilmatta , så att jag slipper göra nått med den s12 som jag har i dag he he
Är lite sugen på en ny dator faktiskt, trots att jag nyligen bytte till mig en Sony Vaio. Är verkligen inte nöjd med kalibreringen av den skärmen. Eftersom att den kör i 1080p så stämmer färgerna/kontrasten inte alls med hur det "ska" vara. Och det är en väldig nackdel när man jobbar så mycket med bilder/hemsidor, som jag gör...