3368
Sök

Mäki´s A4 Projekt "MPT", Nu: Nytt!

Audiförare
63 Inlägg
9 juni 2008
Ja du överdrev då inte när du skrev att det kunde komma en "oväntad uppdatering" tongue

Kan ju förstå att du är nöjd, inte illa med Turbo och Quattro smile du ska se att det blir mycket roligare att köra bilen nu, + ännu roligare ju med chip big_smile

Och kul att du fortsätter med bakluckan, den ska bli väldigt intressant att se slutresultatet på smile och gilla inte riktigt vingen som satt på nu tongue

Men lycka till med nyköpet, ska bli lika intressant att följa tråden som tidigare smile

Fullt Ös Medvetslös!
If It's Too Loud, You're Too Old!

9 Inlägg
9 juni 2008
Nice Määki big_smile ( något förvånad jag blev xD)

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
9 juni 2008
Trådstartare
sebbe09 skrev:
Blir nog fint med den nya kärran smile hade dock gärna sett att du kört på dina egna skapelser ändå, men huvudsaken är ju att du själv tycker det blir finemang wink

Jo, de är ju en fördel att jag gillar resultate hehe wink

erkki88 skrev:
Ja du överdrev då inte när du skrev att det kunde komma en "oväntad uppdatering" tongue

Kan ju förstå att du är nöjd, inte illa med Turbo och Quattro smile du ska se att det blir mycket roligare att köra bilen nu, + ännu roligare ju med chip big_smile

Och kul att du fortsätter med bakluckan, den ska bli väldigt intressant att se slutresultatet på smile och gilla inte riktigt vingen som satt på nu tongue

Men lycka till med nyköpet, ska bli lika intressant att följa tråden som tidigare smile

Japp den är jättekul att köra, ska forska vidare i den här bilen, för ja misstänker att den är chippad redan, för den går skapligt upp till 4000varv, när den får upp ladd och skjuter iväg riktigt bra smile Så det ska forskas lite.

LoooN skrev:
Nice Määki big_smile ( något förvånad jag blev xD)

Hahaha wink

Tack för alla kommentarer.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

511 Inlägg
6 december 2008
nå hur går det?

?

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
7 december 2008
Trådstartare

Audiot som råkat ut för Subarusjukan