3871
Sök

740 instrumentpanel

378 Inlägg
8 december 2008
Trådstartare
NordstromJ skrev:
740_Fredde skrev:
NordstromJ skrev:

Du öppnar bara bilderna i PS och skriver ut. Då blir de rätt storlek, iallafall på dom tavlorna som jag har.

Men blir de verkligen bra när man skriver ut de ?

Vad blir bra? Det blir rätt storlek iallafall. Men det är väl inte att rekommendera att skriva ut på vanligt papper eftersom det bucklar sig när det är kallt ute. Vet inte hur det blir med fotopapper eller om man plastar in skiten.

Jaha ok. Nä för jag har för mig att jag läst nånstans att man ska ha typ fotopapper. Vanligt papper går inte för de blir helt konstigt när ljuset ska lysa igenom.

Ask any racer, any real racer. It doesn't matter if you win by an inch or a mile; winning's winning.

1 772 Inlägg
8 december 2008
Okej, jo det där med att det inte lyser igenom har jag också hört. Någon annan som prövat?

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.

624 Inlägg
9 december 2008
jag bytte på volvon förra veckan..
vilket negerjobb asså=(
nålarna satt som satan, så jag lyckades paja tempmätaren...
som tur var hade jag två extra instrumenthus att leka med=D
jag tog bort de gamla mätartavlorna- de är i blå plast med ett svart överdrag..
tog bort dem helt och satte på mina som jag skrev ut på vanligt papper och sen laminerade.
lyser bra igenom förutom att jag inte tog bort alla limrester från de gamla tavlorna, ser fult ut- lite blåaktiga fält=( detta skall jag dock kompensera med blåa dioder som jag hoppas skall "ta bort" limresterna iom samma färg..blir nog jävligt bra då ( hoppas)
bilder kommer snart på min sida!

who´s the man?

Sök