3785
Sök

Plats för mätare, volvo 740

908 Inlägg
10 december 2008
Trådstartare
Får väl dra upp ännu en till tråd.. tror jag e uppe i typ 30.. ajja, de va inte de ja skulle skriva

Blir det ett bra ställe att sätta mätarna på ? (fläkthôlet) det är ganska vanligt ju.. nån bättre idé ? smile

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=518810

79 Inlägg
10 december 2008
Jag tycker inte att du ska "förstöra" inredningen genom att plocka dit en massa mätare där. Sätt istället ett rack med två-tre mätare på intrumentbräden eller i a-stolpen.

908 Inlägg
10 december 2008
Trådstartare
nej de e de fulaste ja vet :p

812 Inlägg
10 december 2008
snyggaste är ju i a-stolpen OM man gör rätt och spacklar in den å inte bara skruvar dit dom som många tattare gör tyvärr hmm

man lever bara en gång..

908 Inlägg
10 december 2008
Trådstartare
pimpad740 skrev:
snyggaste är ju i a-stolpen OM man gör rätt och spacklar in den å inte bara skruvar dit dom som många tattare gör tyvärr hmm

ja en kanske är snyggt, om man gör seriöst som du säger men det blir lite överväldigat med 3 på a-stolpen..

812 Inlägg
11 december 2008
Beckstroem skrev:
pimpad740 skrev:

ja en kanske är snyggt, om man gör seriöst som du säger men det blir lite överväldigat med 3 på a-stolpen..

nej då..  har en sitter i 760n å 3st i 940n å de e den med 3 som är snyggast enligt mig iaf tongue kan försöka fixa kort påt å slänga upp får du se

man lever bara en gång..

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
11 december 2008
har du ingen sterio kan du sätta mätarna där som jag gjorde och jag kommer ev sätta fler där

908 Inlägg
11 december 2008
Trådstartare
volvo_dude skrev:
har du ingen sterio kan du sätta mätarna där som jag gjorde och jag kommer ev sätta fler där

nej ja ska ha stereo..

Avstängd
519 Inlägg
11 december 2008
går de inte sätta mätarna i "hölet" över ciggfacket?? där cigarett tändarn sitter tongue de kanske inte får plats riktigt ;P
Senast redigerat av volvo_nicke3 (11 december 2008)

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

908 Inlägg
11 december 2008
Trådstartare
volvo_nicke3 skrev:
går de inte sätta mätarna i "hölet" över ciggfacket?? där cigarett tändarn sitter tongue de kanske inte får plats riktigt ;P

hehe nej jag kan inte sätta där eftersom jag har en special grej med plats för 5 extraknappar där.. :p

Överladdad!
530 Inlägg
11 december 2008
Eller så gör man som jag smile

https://www1.garaget.org/archive/43/42918/65027/65027-1096405.jpg

Hellre en mekaniker i köket än en kock i garaget :)

Avstängd
519 Inlägg
11 december 2008
Beckstroem skrev:
volvo_nicke3 skrev:

hehe nej jag kan inte sätta där eftersom jag har en special grej med plats för 5 extraknappar där.. :p

Okejs tongue

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

194 Inlägg
11 december 2008
om du bara ska ha en mätare så kan du väll ta luftutblåset längst till vänster? såg det på en 760 innan å de var redigt snyggt! detta var innan jag kom in i volvo världen så trodde det var original :$

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
11 december 2008
ja satte cd i värme skitet..
o hadde mätarna på astolpen lätt snyggast.om man gör de seriöst plastar spaklar osv..
men annars ett tips o sätta mätarna där orginalet är för cd o så..3 hyllorna..o ha cdn i värme/utblåset dära:)
blir snyggt o eget:)

Sök