3790
Sök

Söker "Decibel" från Sundsvall

77 Inlägg
11 december 2008
Trådstartare
Sökes mannen bakom nicket "Decibel". Går ej att nå på telefon, mail, PM via garaget eller liknande.
Någon som träffat honom senaste dagarna kanske kan berätta om han lever, dragit till Thailand eller ligger i rännstenen?

Mitt forum samt min mail som han sköter den tekniska driften av har legat nere i sex dagar nu och vi har lite ekonomiska oklarigheter mellan oss som gör att man gärna får tag på honom.

Svar lämnas föreslagsvis i PM lådan, mordiiax@hotmail.com eller till 070 358 06 13 (dit kan du gärna skicka ett sms Decibel om du läser detta med en bra tid för dig då vi kan mötas...).
Senast redigerat av Mordiiax (11 december 2008)

Skogsfan
649 Inlägg
12 december 2008
Mordiiax skrev:
Sökes mannen bakom nicket "Decibel". Går ej att nå på telefon, mail, PM via garaget eller liknande.
Någon som träffat honom senaste dagarna kanske kan berätta om han lever, dragit till Thailand eller ligger i rännstenen?

Mitt forum samt min mail som han sköter den tekniska driften av har legat nere i sex dagar nu och vi har lite ekonomiska oklarigheter mellan oss som gör att man gärna får tag på honom.

Svar lämnas föreslagsvis i PM lådan, mordiiax@hotmail.com eller till 070 358 06 13 (dit kan du gärna skicka ett sms Decibel om du läser detta med en bra tid för dig då vi kan mötas...).

Ja han har ju inte varit inloggad sedan den 7e.

Hoppas det inte hänt något!

Fan i skogen!
Stereon i A3'n levererad av dBakuten.se Tack för en kanonsupport och hjälp Björn!
Projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114930

Tomten
1 065 Inlägg
12 december 2008
http://www.streetsofsundsvall.se/forum

finns han på men som sagt han har flyttat och tror inte han kommer åt nätet varje dag.

77 Inlägg
12 december 2008
Trådstartare
Tack så mycket smile
Även om han inte kommer åt det varje dag så var han inne på det forumet i morse, blir väl att åka och hälsa på honom i julstöket då jag vet att han lever wink

-------------

Då har jag fått tag på honom, tack så mycket Tomten. Visade sig att han inte använder sig utav sms utan bara ignorerar dom pga konservatism. Tänk va folk är roliga ibland.
Senast redigerat av Mordiiax (12 december 2008)

Sök