3549
Sök

F: Malung Madness!

60 Inlägg
3 januari 2009
Trådstartare
Hallå alla!

Tänkte bjuda på en liten film som Sonny (Sonny_88 på Garaget.org) klippt ihop här under början av vintern med lite klipp från allt möjligt.

Den är ca: 23min lång men garanterat underhållande, förutom där en polare sitter mitt i vägen på morgonen och inte vet vad han heter, det är lite drygt att kolla på så spola gärna förbi det om ni känner för det, för filmen är ju inte slut bara för att han är dryg wink

Seså kolla på filmen nu istället för att läsa mitt skitsnack som ingen bryr sig om endå smile

http://vimeo.com/2630226

98 Inlägg
3 januari 2009
filmen var faktiskt underhållande! bra spinn på den där 4 hjulingen big_smile

Mästare
2 947 Inlägg
3 januari 2009
HAhahaha ni är ju helt sjuka!
Fan vad grym film! big_smile big_smile big_smile big_smile
Ni glömde en låt i eftertexten: Nomy - Cocain

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

Leg. Däckbrännare!
547 Inlägg
3 januari 2009
haha fan va nice film!! lol

Hellre en kråka i näsan, Än en skata i sängen!

25 Inlägg
3 januari 2009
Haha, bra film. Helt sjuka fordon ni har.

1 002 Inlägg
3 januari 2009
Ja, den va underhållande..

...

Fotograf
966 Inlägg
4 januari 2009
najs underhållning!wink Visste inte att det fanns sånna tokar i Malung åxå..=p Måste ner och hälsa på oftare ser det ut som..=p

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
4 januari 2009
Glodde 4 minuter o sen ville inte vimeo visa mer för mig. Tankar filmen nu iaf så jag kan se klart den senare. Men so far so good! Mycket intressanta fordon har ni! Tillomed den gamla schletna volvon med fulvinge på. tongue
Dock måste jag klaga på att ni borde deinterlacea filmen. Randig film är lite irreterande faktiskt.

Whine whine!

60 Inlägg
4 januari 2009
Trådstartare
KimVsWorld skrev:
HAhahaha ni är ju helt sjuka!
Fan vad grym film! big_smile big_smile big_smile big_smile
Ni glömde en låt i eftertexten: Nomy - Cocain

Den låten är väl inte ens med? Men däremot är Nomy - you better die young glömd i eftertexterna.

Urkas: Orginalfilen på min dator är inte randig, det är vimeo som sunkat ner den. Men jag ska säga åt han att han kan tänka på det när vi nu ska klippa uppföljaren under/efter vintern.
Senast redigerat av SLARVA (4 januari 2009)

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
4 januari 2009
SLARVA skrev:
Urkas: Orginalfilen på min dator är inte randig, det är vimeo som sunkat ner den. Men jag ska säga åt han att han kan tänka på det när vi nu ska klippa uppföljaren under/efter vintern.

Stämmer bra det, tankade den o tittade på den nu, inge interlacing över huvud taget. O mycket roande film! big_smile
Men sen kände jag tillomed igen två grabbar, Skalman och Bärs. Träffade dom på Das Boot för en månad sen. Hade hytten mitt emot. Riktigt märkliga personer! big_smile

Whine whine!

8 Inlägg
4 januari 2009
Schysst faceplant han gör när pulkan tar stop, det måste gjort ont tongue

60 Inlägg
4 januari 2009
Trådstartare
Urkas skrev:
SLARVA skrev:

Stämmer bra det, tankade den o tittade på den nu, inge interlacing över huvud taget. O mycket roande film! big_smile
Men sen kände jag tillomed igen två grabbar, Skalman och Bärs. Träffade dom på Das Boot för en månad sen. Hade hytten mitt emot. Riktigt märkliga personer! big_smile

De var som fan!!! jag skulle också bo där med dom men fick förhinder så jag kunde inte komma iväg.
Ja det är ett par udda personer, fast vet inte om vi andra är så normala heller tongue

131 Inlägg
4 januari 2009
Det var en bra film:) ja bärs å öman är väl lustiga:D om ni vill ha nå mer burnsiar kan jag och robin ställa upp till nästa film om du ni vill det.
Senast redigerat av martin89 (4 januari 2009)

60 Inlägg
4 januari 2009
Trådstartare
martin89 skrev:
Det var en bra film:) ja bärs å öman är väl lustiga:D om ni vill ha nå mer burnsiar kan jag och robin ställa upp till nästa film om du ni vill det.

Jepp jag kan väl hojta till om vi e å filmar nått.

71 Inlägg
4 januari 2009
martin89 skrev:

ja d e klart, ju mer desto bättre big_smile

tack för all trevlig respons till er övriga big_smile

soonygun

Sök