Tänkte bjuda på en liten film som Sonny (Sonny_88 på Garaget.org) klippt ihop här under början av vintern med lite klipp från allt möjligt.
Den är ca: 23min lång men garanterat underhållande, förutom där en polare sitter mitt i vägen på morgonen och inte vet vad han heter, det är lite drygt att kolla på så spola gärna förbi det om ni känner för det, för filmen är ju inte slut bara för att han är dryg
Seså kolla på filmen nu istället för att läsa mitt skitsnack som ingen bryr sig om endå
Glodde 4 minuter o sen ville inte vimeo visa mer för mig. Tankar filmen nu iaf så jag kan se klart den senare. Men so far so good! Mycket intressanta fordon har ni! Tillomed den gamla schletna volvon med fulvinge på. Dock måste jag klaga på att ni borde deinterlacea filmen. Randig film är lite irreterande faktiskt.
HAhahaha ni är ju helt sjuka! Fan vad grym film! Ni glömde en låt i eftertexten: Nomy - Cocain
Den låten är väl inte ens med? Men däremot är Nomy - you better die young glömd i eftertexterna.
Urkas: Orginalfilen på min dator är inte randig, det är vimeo som sunkat ner den. Men jag ska säga åt han att han kan tänka på det när vi nu ska klippa uppföljaren under/efter vintern.
Urkas: Orginalfilen på min dator är inte randig, det är vimeo som sunkat ner den. Men jag ska säga åt han att han kan tänka på det när vi nu ska klippa uppföljaren under/efter vintern.
Stämmer bra det, tankade den o tittade på den nu, inge interlacing över huvud taget. O mycket roande film! Men sen kände jag tillomed igen två grabbar, Skalman och Bärs. Träffade dom på Das Boot för en månad sen. Hade hytten mitt emot. Riktigt märkliga personer!
Stämmer bra det, tankade den o tittade på den nu, inge interlacing över huvud taget. O mycket roande film! Men sen kände jag tillomed igen två grabbar, Skalman och Bärs. Träffade dom på Das Boot för en månad sen. Hade hytten mitt emot. Riktigt märkliga personer!
De var som fan!!! jag skulle också bo där med dom men fick förhinder så jag kunde inte komma iväg. Ja det är ett par udda personer, fast vet inte om vi andra är så normala heller