2744
Sök

Hur pass tillförlitligt är pixmania?

524 Inlägg
30 maj 2006
Trådstartare
Är det någon som har erfarenhet av www.pixmania.com?
Har hört en del kritiska saker om de företaget men å andra sidan har de jävligt bra priser...
Senast redigerat av GrebyAxel (30 maj 2006)

Fordägare
28 Inlägg
30 maj 2006
Beställde min stereo därifrån och det gick smärtfritt, tog ungefär en vecka att få hem den till dörren men då fanns det inte i lager när jag beställde heller.
Fransk manual är väl det enda minuset från min sida

Sen hur garanti fungerar där vet jag inte

121 Inlägg
30 maj 2006
Har bara positiva erfarenheter från dom, snabba, billiga och mycket bra service om något strular. Hade lite problem med en digitalkamera ca 1½ år efter köp från Pixmania (den hade glömts ute en fuktig höstnatt big_smile). Efter mailkontakt kom Postens paketservice HEM, men föradresserad kartong och hämtade kameran, efter 1½-2 veckor kom den i retur.
Vilka av de svenska stora kedjorna hämtar hemma? Eller ens bryr sig om kunden när man väl betalt?

/Pelle

524 Inlägg
30 maj 2006
Trådstartare
Låter ju bara bra än så länge tongue

35 Inlägg
30 maj 2006
Jag har köpt bilstereo från dom för något år sedan, den fanns på lager så jag fick den dagen efter jag beställt den, levererad till dörren. smile

mvh Malin
Senast redigerat av Malinbabe (30 maj 2006)

Kör snart lastbil!!! =)

Säljare
341 Inlägg
31 maj 2006
eftersom det är ett franskt bolag så behöver dom inte rätta sig efter svenska konsumentköplagen..
har aldrig handlat där själv, men då jobbar jag iofs på en hemelektronik kedja..

Sök