3370
Sök

Använda microfiberhandske vid tvätt?

876 Inlägg
8 januari 2009
Trådstartare
japp, precis som rubriken säger så undrar jag om man vågar använda en sån här microfiberhandske?
http://i44.tinypic.com/30lhxc0.gif

Blir lite fundersam när dem visar hur bra den är till allting big_smile då brukar det inte funka helt perfekt big_smile

Häst
1 099 Inlägg
8 januari 2009
Kan av egen erfarenhet säga att dom där sakerna funkar bra. smile
Flickvännen köpte någon sån till mig för ett tag sen, går att tvätta o andvända om och om igen.

Än är inte den sista idioten född..

876 Inlägg
8 januari 2009
Trådstartare
okey, ska skaffa en sån då big_smile

Muttley
8 januari 2009
sjukt bra handske, kör med sådan själv. bättre än de traditionella svamparna smile bara man rengör handksen efter varje tvätt så är den med länge.

43 Inlägg
9 januari 2009
Jag tycker att den är värdelös. Om man stoppar ner den i hinken så suger den upp 5 liter vatten och den blir så tung att man nästan tappar den. Har använt min 2 gången ungefär.. Tror den är slängd nu tongue

Muttley
10 januari 2009
JimmyJ skrev:
Jag tycker att den är värdelös. Om man stoppar ner den i hinken så suger den upp 5 liter vatten och den blir så tung att man nästan tappar den. Har använt min 2 gången ungefär.. Tror den är slängd nu tongue

Men de är meningen den ska suga upp mycket vatten. Bättre att ha mycket vatten och bilschampoo när man gnyr på lacken blir ju mindre risk för att repa dessutom jämfört med vanliga svampar som knappt tar emot något vatten alls.

Sök