3751
Sök

Köpa ny mp3 - tips?

956 Inlägg
10 januari 2009
Trådstartare
Ska köpa mig en ny mp3, vet dock inte vilken jag vill ha. Men  en budget spelare. Har en gammal creative som drivs via aa batteri. Men de räcker inte länge. Lyssnar på bussen.

Så den ska vara uppladdningsbar, mer vet jag inte!lol
Har varit inne på att köpa ipod kopia på tradera, men är de något att ha?

Max pris ca 300kr.big_smile

2 337 Inlägg
10 januari 2009
http://www.pricerunner.se/cl/11/MP3-spe … ce_max=500

Det är bara att välja och vraka smile Jag tror inte att det är någon större skillnad på kvalitet mellan olika spelare i den prisklassen, satsa på den med mest lagringsutrymme för minst pengar, om du inte har några andra krav som måste uppfyllas.

Ang. uppladdningsbar så finns ju alltid möjligheten att skaffa uppladdningsbara batterier till din nuvarande, om du inte redan har det.
Senast redigerat av Sarge (10 januari 2009)

956 Inlägg
11 januari 2009
Trådstartare
Har GP:s starkaste batterier. Men tycker de inte håller bra endå. Och mycket fippel osv med batteri.
Lagringsutrymmet är 256mb, vilket är i minsta laget kanske.

Ska kolla där. Men tycker de är bra med ipod kopian är att de är stor och tydlig display och man kan ladda direkt från datorn/grenuttaget.

Pekabow i can see u
644 Inlägg
11 januari 2009
zon är snygga o billigaa

2 337 Inlägg
11 januari 2009
Glader9991 skrev:
Har GP:s starkaste batterier. Men tycker de inte håller bra endå. Och mycket fippel osv med batteri.
Lagringsutrymmet är 256mb, vilket är i minsta laget kanske.

Ska kolla där. Men tycker de är bra med ipod kopian är att de är stor och tydlig display och man kan ladda direkt från datorn/grenuttaget.

Kollade på Tradera nu, iPod-kopiorna verkar ju vara ganska vettiga för det priset. Kör på en sådan, jag tror du kommer att bli nöjd.

Allmänt envis
12 512 Inlägg
11 januari 2009
Kopior är aldrig bra, se till att köpa "the real thing" istället. Titta efter iPod shuffle:
http://www.apple.com/se/ipodshuffle/

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

2 337 Inlägg
11 januari 2009
iPod Shuffle måste ju ändå vara jordens största rån. 1 gb, ingen skärm och slumpa låtar som främsta argument för 500 kr? Slumpa låtar kan väl alla mp3-spelare? Nä, då köper jag hellre en billig kopia med stor skärm och massa utrymme. Men det är mina $.02.
Senast redigerat av Sarge (11 januari 2009)

19 Inlägg
11 januari 2009
Jag har en Ipod kopia och den har hållt o funkar fint, även nu efter ett par år. Det enda är att hörlurssladden har gått sönder.

956 Inlägg
11 januari 2009
Trådstartare
Okej, men det lät bra=)
Har inear hörlurar så byter ut de isåfall. Men ska se om jag kan vinna någon.
Men vad är de värda ungefär då?

Vart kötpe du din kopia?smile

71 Inlägg
11 januari 2009
Köp laddare och uppladdingsbara batterier och behåll din nuvarande spelare. Klart vettigast.

En signatur är en liten text som inkluderas i slutet på dina inlägg i forumet.

19 Inlägg
11 januari 2009
Glader9991 skrev:
Okej, men det lät bra=)
Har inear hörlurar så byter ut de isåfall. Men ska se om jag kan vinna någon.
Men vad är de värda ungefär då?

Vart kötpe du din kopia?smile

Det var min far som fick den i julklapp av sitt jobb för 2-3 år sen. Och då var värdet ungefär 500 kr.

956 Inlägg
11 januari 2009
Trådstartare
Finland skrev:
Köp laddare och uppladdingsbara batterier och behåll din nuvarande spelare. Klart vettigast.

Har ju laddare och laddningsbara batterier, men de håller inte mycket bättre trycker jag.

Sök