Tjena! Detta är mitt första inlägg här, jag bara måste se vad ni andra tycker. Såg en tråd om nån som ville ha tips om fälgar till en Audi TT och tänkte att jag måste också piffa till min lilla TT till våren. Vore kanske smart att redan nu börja kika runt, och i den tråden som jag läste var det många intressanta tips...
Var inna och kollade på www.oclbrorssons.se och dom har redan nu, mitt i vintern släppt deras nyheter för kommande säsong.
Tyckte alla 3 var snygga, men om du har en svart TT som på din avatar så skulle dom svart/gula (nr.3) va fräcka på men vill du köra en mer stilren linje så nr.1 !!
hehe, sorry ! har faktiskt inga bilder som jag själv har tagit på bilen. Köpte den i december och den har enbart stått i ett garage sen dess, tar ut den till våren. Men, jag har en bild på en TT som är exakt likadana som min som profilbild i alla fall. Enda skillnaden är att min har andra fälgar.
Är ingen fena på photoshop, har inte ens programmet installerat. Körde fälgprovaren med min bilmodell, ser ganska coolt ut med alla tre fälgarna ovan.. Vet fan inte vad man ska välja, blev nästan ännu svårare nu, när man ser att alla ser bra ut på bilen. Fast, den tredje lär ju stick ut mest, vet bara inte om det är det som jag vill... Svååååårt!
Testa fälgväljaren lite, de e ju inte riktigt helt rätt använda den heller men där tyckte ja Aez tidore va snyggast, men Dotz touge graphite är riktigt fräcka. Sen va ska du göra mer med bilen?
Alltid svårt att välja när utbudet är stort. Men det lutar det emot Tidore av de tre fälgarna ovan, men på samma gång så känns ju togue mer speciell... Fast, den kanske gör sig bättre på en något mer stylad bil än min. Jag har i nuläget inga planer på annat än fälgar och sänkning....
Passar ju riktigt bra på den vita TT´n i ett meddelande ovan. Fälgen är dock väldigt "race", så sänkning är ett måste, du kan ju inte åka "offroad" TT.
Skulle vara kul att se den fälgen på fler bilar. Nån som har några bilder på lager ?