någon mer än jag som köpt dumplock till mitsubishis agreggat och det inte passar för att man har en ädlre modell? om någon vet vart man kan köpa ett som passar så vore ja tacksam! Det ska vara helt trekantigt!
någon mer än jag som köpt dumplock till mitsubishis agreggat och det inte passar för att man har en ädlre modell? om någon vet vart man kan köpa ett som passar så vore ja tacksam! Det ska vara helt trekantigt!
MVH
de borde ju passa står ju inte mer än mitchubichi dump lock lika så till garret turbosarna står bara garret borde passa tycker man
MVH
de borde ju passa står ju inte mer än mitchubichi dump lock lika så till garret turbosarna står bara garret borde passa tycker man
Japp men om man läser här http://www.jbraceparts.se/faq3.htm Så står d att d finns 2st modeller! o ja verkar ha den ovanliga modellen då! hoppas dom kan hjälpa mig men vi får se
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS