Javet jag ska klä In allt trä i blått respektive grått tyg
Allt för denna gång
Ser bra ut Bygg in de där kittet i dörrarna istället och sätt dig några 6.9or eller 6.5or i hatthyllan och bygg om hatthyllan lite så högtalarna riktas mer mot kupen? Kommer bli fin fint de här! mvh kimpa
Har köpt sänkningsfjädrar Lesjöfors/kilen red sänker 35mm. Men oturligt nog så gick en bult av i fjäderbenet har ingen specifik bild på fjäderbenet tyvär
Ena Fjädern ditsatt
Hur kan ett gott skratt förlänga livet om tiden går fortare när man har roligt ¿-?
Javet jag ska klä In allt trä i blått respektive grått tyg
Allt för denna gång
Ser bra ut Bygg in de där kittet i dörrarna istället och sätt dig några 6.9or eller 6.5or i hatthyllan och bygg om hatthyllan lite så högtalarna riktas mer mot kupen? Kommer bli fin fint de här! mvh kimpa
Nja måste kapa i plåten orkar inte det. sedan vart sak jag ha delningsfiltrerna om jag sak ha dom i dörraran vill ju inre dra nya kablar det ska kanske in ett par andar 5,25:or i dörrarna..tack
Hur kan ett gott skratt förlänga livet om tiden går fortare när man har roligt ¿-?
Lita saker utbytta som Blinkers fram och på sidan, vindrute streamer,volvo moose dekaler över blinkers, Nu är det lite lägre och inte lika svamig som orginal.
Lackat Grillen svart och ramen runt grillen vit, Mitten av handtagen vita, backspegelfästerna har fått sig en omgång svart färg
allt för denna gången