3101
Sök

Subaru Impreza, Mitsubishi Evolution på vintern korkat eller inte?

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
30 januari 2009
Kompisen har en Impreza som han alltid ställer av, och jag förstår honom. Här nere är det aldrig nån riktig vinter med snö och så, då finns det ju ingen mening att ha bilen ute. Jag själv är sugen på att köpa en senare och så länge jag inte bor nånstans där det är ordentlig vinter så kommer jag inte ha den ute. Klart det är en bil som är gjord för att användas men jag tycker inte den blir så mycket roligare en snöfri hal vinter än en torr varm sommar. Och nån sa att den inte passade inne i stan på sommarkvällarna, klart den gör! Helt klart en året-runt-bil. Och Supran, jag kommer aldrig ta ut min på vintern när jag har den sen, ALDRIG. Den är definitivt ingen vinterbil. Alldeles för mycket effekt på bakhjulen. Sen btw är väl en del Skyline 4WD med, varför kör ingen den på vintern?

Even fools they say, can find a way out of the dark.

191 Inlägg
30 januari 2009
jag är en som verkligen inte har råd med sådanna bilar men om jag hade det skulle jag absolut inte köra på vintern då jag skulle vara klapprutten om jag försökte och sladda och antagligen förstöra bilen smile hmm

Man måste våga dö för att kunna leva

Sök