3885
Sök

Jobb

www.rallyshop.se
551 Inlägg
7 juni 2006
Trådstartare
Jag gör vad som helst för att få ett jobb, npgon som har några förslag? ELler har eget företag som behöver kompetent personal?
Extremt tacksam för svar.

www.rallyshop.se
Bälten, Stolar, Rattar, R-Däck, Diffar, Bromsar, Väghållning, mm
Rätt pris DIREKT

Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
1 660 Inlägg
1 417 Inlägg
Tekniker
13 Inlägg
7 juni 2006
Exakt, vilka kvalifikationer har du?

----------------------
Det går som det går...

www.rallyshop.se
551 Inlägg
7 juni 2006
Trådstartare
Jag kan det mesta, allt från att ha jobbat på dagis, till att mecka med bilar och båtar! Motor klass 8 examen. Jobbat i golfaffär mm mm. Kna det mesta och gillar att lära mig nya saker.

www.rallyshop.se
Bälten, Stolar, Rattar, R-Däck, Diffar, Bromsar, Väghållning, mm
Rätt pris DIREKT

1 417 Inlägg
8 juni 2006
Sök hos nån bilmek då smile Eller hyr ett garage och jobba på kvällar, så att säga.

SAABlare
190 Inlägg
8 juni 2006
ta ce-behörighet  finns massa jobb

Mja Mjo! Så kan de gå!

1 396 Inlägg
8 juni 2006
Kenwood skrev:
ta ce-behörighet  finns massa jobb

Men det kostar väl en väldigt stor slant?

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

1 417 Inlägg
8 juni 2006
Kolla med AMS om vilka kurser etc du kan få av dem. Svetslicenser eller körtkort osv...

464 Inlägg
8 juni 2006
Glöm ams om du funderar på lastbil, eller du gör som du vill, du kan ju alltid kolla. Jag var själv in angående lastbilskortet men blev typ dumförklarad.

1 079 Inlägg
8 juni 2006
Det är många som utnyttjat AMS för körkortet tidigare, Brorsan fick ta tung lastbil med släp men det beror på att han fick nedsatt lungkapacitet efter att ha arbetat som svetsare och sugit i sig kromgaser klassades som arbetsskada så han fick lov att "skola om sig" och AMS ställde upp med att betala körkortet åt honom. Men annars är det i princip omöjligt att få ta det på AMS bekostnad, det kan gå om du har en påskrift från ett åkeri att dom garanterar dig ett arbete om du tar kortet men det är inte säkert ändå. AMS skickar troligvis dit nån då som redan har ett sånt kort, eller ifrågasätter varför de ska betala när arbetsgivaren behöver arbetskraften så de kan själva betala kortet.

Men svetsare behövs nog lite varstans, iaf licenssvetsare.
Senast redigerat av ruhler (8 juni 2006)

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.

1 414 Inlägg
8 juni 2006
SAAB i Trollhättan behöver folk, sök via www.adecco.se

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se

Sök