3213
Sök

Till Er Som Orkar En Gång Till!!!!

Sleeper
3 084 Inlägg
14 januari 2008
jag hoppas då fan aldrig alla radiokanaler kommer börja köra den där skiten..

Seriöst han har ju nåt fel...

han får ju nåt psyk typ runt 2:50 bla

inte speciellt kul humor yikes
Senast redigerat av Sushikocken (14 januari 2008)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

173 Inlägg
14 januari 2008
Det är dödstraff på den där melodin....

824 Inlägg
14 januari 2008
richardoo290 skrev:
_Glenne_ skrev:
richardoo290 skrev:

ja,
1. eftersom jag vet om att jag inte kan göra musik därför låter jag bli.
han gör musik fast han inte kan.. villket gör han dum

eller så är HAN smart som försökte och lyckades ju skapligt eftersom han tjänar pengar på det... nej jag försvarar han inte men tyckte det du sa lät lite skumt, att han var dum för det han gör och tjänar pengar på smile

om du springer genom göteborg naken 5 gånger i veckan kan du få 20 000kr i månaden av mig.   du är då puckad om du gör det tycker jag.. även om du tjänar pengar på det.

Du verkar ju vara helt störd. vad är det för jävla jämförelse?
göra musik som många tycker om eller springa naken 5 gånger genom göteborg? haha.
du är nog mkt smartare än honom haha!

124 Inlägg
14 januari 2008
Sushikocken skrev:

Jag har aldrig haft några problem med basshunter, han e grym på de han gör, vilket har bevisats genom hans framgångar.  Men det verkar ha givit honom lite för bra självförtroende kanske för i denna intervjun verkar han han någon psykisk störning yikes
Nä fyfan, han behöver komma ner på jorden och bli som folk.

Sen tycker jag faktist den här låten är skön, lite uttjatat me boten anna men man kan ju inte säga annat än att det är ett skönt beat i låten.

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
14 januari 2008
Sushikocken skrev:

wherewer the base is, i´m there hunting for it cool

roll asså när han i slutet på videon står på scen o sjunger så.. sjunger han ju inte?
det är hans skiva som går.. han mimar bara till sig sj...
alla kan sjunga om man mixar med en dator hmm såg han på tv nångång då han faktiskt sjöng på scen och de lät så jävla roligt lol .. fattar ju varför han låter skivan gå istället på spelningarna

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
14 januari 2008
Sushikocken skrev:

Men för hellvete.... Han skämmer ju fan ut helöa sverige som han håller på... Pinsamma människa... tacka fan för att han inte bor kvar i Halmstad!!!

Sump Runk Rätt O Slätt!

285 Inlägg
14 januari 2008
Världens största nolla! Hatar han!

SAAB, För att jag e lite bättre än dig!

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
14 januari 2008
Saab-Fredde skrev:
Världens största nolla! Hatar han!

big_smile

Volvo performance for life !
183 Inlägg
14 januari 2008
basshunter gynnar

Powered by autotech.

Muttley
14 januari 2008
richardoo290 skrev:
response skrev:
richardoo290 skrev:
men har inte den jäkla fjortisnörden lagt ner än??
samma jävla melodi på hans skitlåtar me ju!  e han dum också!?

Du är smartare? wink

ja,
1. eftersom jag vet om att jag inte kan göra musik därför låter jag bli.
han gör musik fast han inte kan.. villket gör han dum

2. eftersom han är så dum att han låter det komma ut bilder på han när han har sex.
    (varför tillåta nån att ta bilder? / varför låta personen ta med sig bilderna därifrån?)

3. om jag mot all förmodan skulle göra musik skulle jag inte göra låtarna likadana

4. och jag skulle absolut inte se mig sj som en stjärna när det endast är 10-14 åriga små tjejer i publiken

5. han har damp eller nått.. de har inte jag.. det måste ha påverkat han negativt villket bevisas i ett desperat försök till att bli något han inte är.

EDIT, om ja visste mer om nollan skulle jag kunna skriva skit om han i evigheter ..  men jag bryr mig helt enkelt inte om nörden .. så detta får duga..

1, Han tjänar ju bra pengar på de annars hade han inte vart populär bland den publik som gillar hans musik.

2. de svarar jag inte på då detta inte tillhör detta ämnet faktiskt.

3. Folk råkade visst gilla musiken.

4. de är ju faktiskt inte så att de bara är i den åldern smile de är äldre med som gillar de.

5.  Om han har damp eller vad han nu har.. Varför inte låta han ha det och sköta ditt egna avundsjuka liv?

Du skriver här att du inte bryr dig om nörden????? men ändå skriver du om han hela tiden i denna tråden. väx upp pågajävel.

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
14 januari 2008
torettes syndrom är de...

Sump Runk Rätt O Slätt!

Muttley
14 januari 2008
HyperSonica skrev:

ja de stämmer bättre in än damp, men ricardoo han ska alltid snacka skit om folk, han tåler nog inte sjukdomar.

glömde faktiskt en sak som ricardoo själv har glömt han sade att basshunter var bög smile men de kan han ju icke vara då de var bevis att han gjorde de med en tjej.

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
14 januari 2008
tkd_rille skrev:
HyperSonica skrev:

ja de stämmer bättre in än damp, men ricardoo han ska alltid snacka skit om folk, han tåler nog inte sjukdomar.

glömde faktiskt en sak som ricardoo själv har glömt han sade att basshunter var bög smile men de kan han ju icke vara då de var bevis att han gjorde de med en tjej.

Bisexuell heter de i så fall tongue ha ha

Mjoo.. han gjorde ju det med henne...

Förövrigt är hon en väldigt trevlig tjej tongue lilla BassGirl tongue hihihi

Sump Runk Rätt O Slätt!

Muttley
14 januari 2008
HyperSonica skrev:
tkd_rille skrev:
HyperSonica skrev:

jepp precis, jo de är trevlia båda två, har träffat de båda, eller den tjejen han hade då, jag vet inte hur de är nu.

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
14 januari 2008
tkd_rille skrev:
HyperSonica skrev:
tkd_rille skrev:

jepp precis, jo de är trevlia båda två, har träffat de båda, eller den tjejen han hade då, jag vet inte hur de är nu.

Ja Jonas "Basshunter" kan dra så långt åt helvete han bara kan... Är så anti honom så de liknar inte nått... USH!

Sump Runk Rätt O Slätt!

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
3 februari 2009
Read My MOTORHUV! tongue ha ha

Sump Runk Rätt O Slätt!

Sök