stäng av capslock så blir det inte lika jobbigt att läsa nästa gång du skriver nåt
Hmm ja sant sant. men den var på när jag började så först tänkte jag inte på det. sen orkade jag inte sudda och ändra så jag körde på med STORA bokstäver =P
Rota P45F i brons, eller gunmetal. Ser ut såhär i vitt R version i 9x17":
Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30 http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!
Visst såna fins det överallt. fast han vill gärna ha flerekrade och inte i vitt eller svart. ev guld skulle passa men hellst grå/svarta =P någontong sånt iallafall. haha
Visst såna fins det överallt. fast han vill gärna ha flerekrade och inte i vitt eller svart. ev guld skulle passa men hellst grå/svarta =P någontong sånt iallafall. haha
Varför vill man va som alla andra? Orka med rota fälgar, bara kopior på riktigt fina fälgar ALLA KÖR MED ROTA, sjuuuuukt tråkigt!!!
JO pracic som kompisen vill inte vara som alla andra. märket dessutom är inte så speciellt men just dom storas 5 ekrade "original" fälgarna vill han inte ha.