2947
Sök

Tar inte brända skivor, kan man manipulera cd växlaren !?

19 Inlägg
3 februari 2009
Trådstartare
Nu funkar det perfekt wink  jag gjorde som ni sa: minskade hastigheten och byte program, jag brände i "Ashampoo Burning Studio 8" riktigt bra, väldigt tydligt och lätt att hitta i !

Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
3 februari 2009
DAO (disc at once) har jag för mig det heter man skall välja ifall man skall "stänga" skivan, å att stänga skivan är nästan ett måste för alla äldre spelare...
Senast redigerat av Xoff (3 februari 2009)

19 Inlägg
3 februari 2009
Trådstartare
Xoff skrev:
DAO (disc at once) har jag för mig det heter man skall välja ifall man skall "stänga" skivan, å att stänga skivan är nästan ett måste för alla äldre spelare...

aa det var redan i valt åt mig innan jag skulle bränna smile  DAO

627 Inlägg
4 februari 2009
Xoff skrev:

Även nya lkan jag tillägga om dom inte tar data (mp3 etc)

We Ride Togheter, We Die Togheter!

2 665 Inlägg
6 februari 2009
mastrovious skrev:
Som några varit inne på här. Alla cd-spelare kan läsa brända skivor, allt hänger på hastigheten man bränner med (ibland även vilket medium man använder, skivor alltså). Orginalskivor har ju trots allt blivit brända och skapade någon gång! smile

Nej där har du fel. Prova en cd spelare /växlare från början/mitten av 90 talet så går det inte.
Men det började dyka upp spelar som kunde läsa dem.
Men ni som är födda i början av 90 eller slutet av 80 talet har aldrig upplevt problemet.

Inte ens på hemma spelare funkade det med hembrända från början.

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!

627 Inlägg
7 februari 2009
Rickard-v skrev:
mastrovious skrev:
Som några varit inne på här. Alla cd-spelare kan läsa brända skivor, allt hänger på hastigheten man bränner med (ibland även vilket medium man använder, skivor alltså). Orginalskivor har ju trots allt blivit brända och skapade någon gång! smile

Nej där har du fel. Prova en cd spelare /växlare från början/mitten av 90 talet så går det inte.
Men det började dyka upp spelar som kunde läsa dem.
Men ni som är födda i början av 90 eller slutet av 80 talet har aldrig upplevt problemet.

Inte ens på hemma spelare funkade det med hembrända från början.

Farsan hade en Ford Escot -89 med orginalstereo. Den gick utan problem! big_smile

We Ride Togheter, We Die Togheter!

Sök