3557
Sök

Jeff Dunham kommer till Sverige !

249 Inlägg
24 januari 2009
FireTraXX skrev:
Hamilton skrev:
FireTraXX skrev:

Absolut inte, men den hypen han fick med Achmed den döda terroristen gjorde att man sett hans show på dvd så många gånger att jag med glädje sätter en kula i pannan på honom om han dyker upp utanför huset och frågar efter vägen till närmsta korvkiosk.

Självklart är det samma show på DVD, konstigt vore det annars om det var en ny varje gång man kolla på DVD.nroll

Blir första gången han besöker Europa så han lär ha anpassat showen efter den publiken.
Jag ser iaf fram emot besöket.

Kolla på youtube från olika föreställningar i USA.
Samma jävla skit.
Ändrar knappt ens ett ord.

Så för mig är hans besöl totalt ointressant.

Hans komik tilltalar mest barn.. visst han är skicklig, men hans material håller inte längre än 5 minuter pga att det är så enformigt

Fisketokig
2 997 Inlägg
24 januari 2009
FireTraXX skrev:
Hamilton skrev:
FireTraXX skrev:

Absolut inte, men den hypen han fick med Achmed den döda terroristen gjorde att man sett hans show på dvd så många gånger att jag med glädje sätter en kula i pannan på honom om han dyker upp utanför huset och frågar efter vägen till närmsta korvkiosk.

Självklart är det samma show på DVD, konstigt vore det annars om det var en ny varje gång man kolla på DVD.nroll

Blir första gången han besöker Europa så han lär ha anpassat showen efter den publiken.
Jag ser iaf fram emot besöket.

Kolla på youtube från olika föreställningar i USA.
Samma jävla skit.
Ändrar knappt ens ett ord.

Så för mig är hans besöl totalt ointressant.

Håller med där. Tyvärr.

Har tyvärr tappat intresset för hans scener då det är repriser. Visst är han duktig men det verkar svårt att hålla samma nivå med nytt material.

Hoppas verkligen att han levererar nytt. Kör han gammalt material så är det lika bra att dra igång nån dvd från ett par år tillbaka

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

8 883 Inlägg
24 januari 2009
Tycka vad man vill men en föreställning ska ju ses Live och inte på Tv eller Youtube...

Fotograf på tierpidag.se

356 Inlägg
25 januari 2009
Själv tycker jag att Ronny Eriksson är bra mycket roligare big_smile

Fisketokig
2 997 Inlägg
26 januari 2009
bjoorniiee skrev:

Om inte annat så är han lite manligare än snubben som leker med dockor, kör en Prius och har en chiwawa

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
26 januari 2009
jag har aldrig hört talas om honom , men jar sett de skelettet nån gång på tve he he

Nissan Silvia

putte-p
26 januari 2009
Jeff Dunham som stå-upp-artist är totalt urtråkig. När han för upp handen i dockorna är det lite roligare men skämten är fortfarande halvkassa. Det som gör det roligt är dockornas utseende och rösterna och förmågan att ha motoriken att utföra det.

VW-nörd?
4 332 Inlägg
26 januari 2009
Leker ni med dockor än?

Makaronborrare
993 Inlägg
26 januari 2009
bjoorniiee skrev:

Glömt bort Adde Malmberg? lol

331 Inlägg
28 januari 2009
Hans komik tilltalar mest barn.. visst han är skicklig, men hans material håller inte längre än 5 minuter pga att det är så enformigt

Isf har jag ett barns humor för jag skrattar lika mycket varje gång. big_smile
Sen är det klart att det kan bli för mycket av det goda...
Senast redigerat av 960_Girl (28 januari 2009)

blacken
28 januari 2009
Mortalis skrev:
Leker ni med dockor än?

Ja, sådana som man stoppar nålar i.. big_smile

246 Inlägg
29 januari 2009
Han e cool, jag gillar den Peanut :0) Han har min humor big_smile  HEHE ska nog fan se om man ska åka.. :0)

Saab 95 2,3T -99 Nordic Steg 3

319 Inlägg
6 februari 2009
Jag bryr mig egentligen inte.

Ordning är till för idioter, genier behärskar även kaos.

195 Inlägg
6 februari 2009
Autonom skrev:
Jag bryr mig egentligen inte.

Inte jag heller. Achmed var rolig de 2 första gångerna man såg den, de andra har jag inte ens tittat på.

- Varför slå runt med polarna, när man kan slå runt med en A-klass?

Driver
2 111 Inlägg
8 februari 2009
FireTraXX skrev:
JapMax skrev:
FireTraXX skrev:
Samma skit varje gång.
Han har bara en rutin...

Skulle det va unikt?

Haha förlåt men vilken dålig anledning att hata honom. Är väl inte han som tvingat dig att kolla på dvd:n.... wink

MVH Janken

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

Sök