3809
Sök

Angående:gatebil mantorp 09

104 Inlägg
8 januari 2009
Trådstartare
någon som vet om det blir nån gatebil på mantorp i år ???

s70 Power

neckwomen_88
8 januari 2009
ingen aning, men om det blir det så hoppas jag verkligen att dom sänker priserna!

117 Inlägg
8 januari 2009
de måste de ju bli:P

152 Inlägg
8 januari 2009
Har för mig att det kommer vara gatebil i år igen ja.

Sänkta priser vore inte fel alls wink

29 Inlägg
8 januari 2009
woohooo gatebil... big_smile

Holmlund

100% ninja
342 Inlägg
8 januari 2009
åk till rudskogen istället, där är det äkta evenemanget, lovar att det är ännu roligare smile ligger inte för långt in i norge heller. sjukt värt.

Fear Nothing Risk Everything. I know violence isn't the right answer, i got it wrong on purpose.

3 390 Inlägg
8 januari 2009
Gatebil kommer till Mantorp 26-28 Juni

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114999

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

104 Inlägg
9 januari 2009
Trådstartare
gött smile Ja priserna kunde ju sänkas lite hade  ju ine varit fel smile

s70 Power

Team Kränghäng
657 Inlägg
9 januari 2009
TeedasT skrev:
åk till rudskogen istället, där är det äkta evenemanget, lovar att det är ännu roligare smile ligger inte för långt in i norge heller. sjukt värt.

Är helt med dig..!

Kommer nog dock gå emot mina principer och åka till mantorp.. OCH Rudskogen givetvis smile kan aldrig bli samma sak som att va där..!

Team Frosth
Car Custom & Tuning | carcustomtuning.se

653 Inlägg
9 januari 2009
frosth__ skrev:
TeedasT skrev:

Är helt med dig..!

Kommer nog dock gå emot mina principer och åka till mantorp.. OCH Rudskogen givetvis smile kan aldrig bli samma sak som att va där..!

Hehe så brukar jag också göra smile men gatebil på mantorp är absolut ingenting mot rudskogen dock tongue

1 278 Inlägg
9 januari 2009
ingen sommar utan gatebil:)

Street Knight

kevlar_soul
10 januari 2009
Gatebil har skrivit kontrakt med Mantorp Park och Möllers i fem år, gällande från första evenemanget 2007.

947 Inlägg
24 januari 2009
Gatebil kommer till mantorp.

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
10 februari 2009
Gatebil är den 26-28 juni i år och dom jobbar med att få ner priserna.Dock kan jag tala om att Rudskogen är först ut i år i slutet på maj då banan ska byggas om och det är  Våler i år som tar Rudskogens plats i juli

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

Fixare
321 Inlägg
10 februari 2009
Kommer nog åka på de flesta gatebils evenemang. Dock är mantorp osäkert. Är lite för nära jönköping. Vill ju komma härifrån på sommaren smile

Lone Star Garage

Meister
6 763 Inlägg
10 februari 2009
theangel6 skrev:
Gatebil är den 26-28 juni i år och dom jobbar med att få ner priserna.Dock kan jag tala om att Rudskogen är först ut i år i slutet på maj då banan ska byggas om och det är  Våler i år som tar Rudskogens plats i juli

Faaaaaaan!!!!!!!! Är ju i USA då! madmadmadmad

Livsnjutare (ibland å på helgerna)
228 Inlägg
10 februari 2009
camaro67 skrev:
theangel6 skrev:

Faaaaaaan!!!!!!!! Är ju i USA då! madmadmadmad

Inga problem som den snälla gorg vän jag är så åker ja i ditt ställe t staterna. skicka hit biljett å grejer bara.

4x4 is tha shit!

Eddietion
10 februari 2009
Så klart vi skal til Mantorp! big_smile Ser veldig frem i mot det..

7 120 Inlägg
10 februari 2009
Gatebil är ett måste! smile

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
12 februari 2009
Eddietion skrev:
Så klart vi skal til Mantorp! big_smile Ser veldig frem i mot det..

tongue tänkte ha med dig i år o leka lite..inte bara hänga o titta på oss andra när vi leker;)

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

Sök