3207
Sök

Hur kändes det när ni sålde första bilen?

3 059 Inlägg
13 februari 2009
Ja nu e de ju fruktansvärt länge sen förstabilen såldes.. men när den väl såldes så var det med en glädjetår i ögat..  Den va inte helt okej så de va bara glädje att bli av med den.. men visst saknar man den lite.. kommer nog alltid att göra..

"Unloaded"
1 557 Inlägg
13 februari 2009
Kändes rätt bra att jag fick maxpremie betalt av skroten för den, fy fan, förjävlig bil. Ford Scorpio 2.0 CL -87 is NOT the shit.

"When innovation meets passion!"

Mustang V8 Power
31 Inlägg
14 februari 2009
Kändes inte speciellt tungt. Hade redan köpt den ersättande bilen och var
bara lättad över att bli av med den tidigare.

Om det finns något viktigare än mitt ego, vill jag att det spåras upp och dödas!

Zzzz
937 Inlägg
14 februari 2009
Första bilen brann uipp, andra bilen var bara gött att bli av med smile

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
14 februari 2009
Kändes totalt åt helvete.. sad
En '68 Mustang har jag aldrig råd med igen...

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

796 Inlägg
14 februari 2009
äckligt jobbigt:(  Nu efteråt undrar man vart den tagit vägen den gammle 323:an:(

brett ställ, lördakväll!
"Kan de va så att turbon inte får tillräkligt med bensin eller?"

En gång till nu
760 Inlägg
14 februari 2009
Hade en gammel kebabräser. en mazda 323F. världens coolaste bil när man köpte den vid 17års ålder. sen vid 18 ett jävla vrak. aldrig mer mazda!
Cheers

Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a

2 283 Inlägg
14 februari 2009
Kändes väldigt skumt att en annan kör bilen man byggt på när man var 17, men vafan ska ju köpa något värre snart så smile

R.I.P. Michael Jackson!

En gång till nu
760 Inlägg
14 februari 2009
Smajly skrev:
Ja nu e de ju fruktansvärt länge sen förstabilen såldes.. men när den väl såldes så var det med en glädjetår i ögat..  Den va inte helt okej så de va bara glädje att bli av med den.. men visst saknar man den lite.. kommer nog alltid att göra..

Ah kanske nybörjare men ingen dålig sådan på airbrush isf! Cheers

Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a

1 723 Inlägg
14 februari 2009
min första bil som jag själv köpt var en i princip rostfri -97as Golf 3. Den bytte jag bort mot min Pontiac Trans Am som jag har kvar nu.

Det enda som störde mig på den bilen var växellådan och slitna synkringar. Annars var det en riktig pärla som jag faktiskt kan sakna ibland. Kanske därför som jag återigen köpte Golf.... smile

Sök