vänta 5 sekunder så ska ja googla fram ett företag i england som fixar sånna ljus..
Kontakta mig om ni vill få bilen fotad i Karlstad med omnejd.
------------ www.ENfoto.nu ------------- www.karlstadracing.nu - för bilfolk i Karlstad med omnejd.
Kontakta mig om ni vill få bilen fotad i Karlstad med omnejd.
------------ www.ENfoto.nu ------------- www.karlstadracing.nu - för bilfolk i Karlstad med omnejd.
ska gå att tillverka en sådan själv. dock ska man väl kunna programera lite. men hör med killarna inne i sweclockers.se nån borde kunna förklara hur de går till, om de inte redan finns en sån tråd där
ska gå att tillverka en sådan själv. dock ska man väl kunna programera lite. men hör med killarna inne i sweclockers.se nån borde kunna förklara hur de går till, om de inte redan finns en sån tråd där
Japp, inga problem om man kan lite om mikroprocessorprogrammering
Vi gjorde detta i skolan. Dock med små dioder istället för såna här stora, men det är samma princip bara andra lampor
Kolla runt på sweclockers som nån sa tidigare, vet att jag läst en guide för några år sen om nån som gjorde det på sin datorburk. Kan varit på nordichardware.se också. Hur som hellst, principen är den samma, ska det vara större så gör den större...