To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Är de bara jag som tycker saffran är bland dom fulaste fälgerna?!
019 svart eller någon blåmetallic säger jag
Eller i princip vad som helst utom saffran.
Saffran är ju skit snygg men börjar väll bli lite tjatigt. Men om du ändå ska lacka om bilen så föreslår jag att du byter motorhuv till något som inte är fruktansvärt fult och samtidigt som du gör de så kan du slita bort takvingen åxo
Saffran är ju skit snygg men börjar väll bli lite tjatigt. Men om du ändå ska lacka om bilen så föreslår jag att du byter motorhuv till något som inte är fruktansvärt fult och samtidigt som du gör de så kan du slita bort takvingen åxo
Haha, nej har mer eller mindre hatat den färgen sen den var ny, men nog med OT
tyvärr håller jag med om både huven å takvingen
ska du ha scoop ska det vara för att det beövs å då ngt som e lite mer diskret
men färg så hade jag GÄRNA sett den antracit grå tror att det hade blivit as grymt har inte sett ngn 940 med den färgen innan
Dock är det svårt att välja färg till någon annan. Smaken är som sagt som baken.
Kör på vad du själv gillar och inte vad alla andra gillar. Går man efter vad alla säger att man ska göra så kommer du till slut inte trivas med din bil för du kör då bilen som alla andra gillar men inte du.