3639
Sök

Spyr blod

1 963 Inlägg
21 februari 2009
tkd_rille skrev:
leta upp en ny läkare.
Inte bra att man spyr blod direkt. Min kusin gjorde det och blev riktigt sjukt och gick ner enormt mycket.
Sen är inte vi läkare så vi kan ju inte säga vad du kan ha för fel.

Men are not born - Men are made

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
21 februari 2009
Magsår?

1 703 Inlägg
21 februari 2009
Men vafan, jag hade stuckit till akuten ASAP!
Att spy blod efter man käkat mer än en ärta kan ju inte vara hälsosamt.

238 Inlägg
27 februari 2009
Trådstartare
nu mår jag fint igen:D

äter som häst..

vi får senär nästa gång kommer..

Gotlänning på drift.. Konstant!
1 325 Inlägg
27 februari 2009
Gastroskopi är det värsta jag någonsin gjort.
Gör aldrig om det.

Jag själv har haft problem med min mage i 1,5 år nu. mår illa så fort jag äter ngt.
Dricker jag alkohol eller någon läskedryck ligger jag och skakar för att jag mår så sjukt illa.

Dom hittade inget när jag gjorde Gastroskopi, dom hittar inget fel på mig. :S
Fattar inte vad det är, sjukt irriterande då detta gör så att det blir mindre bil körning för jag kan knappt köra bil när jag ätit. sad

Gött att det gick över för dig.
Senast redigerat av LINGSTROM (27 februari 2009)

Sleeper
3 084 Inlägg
27 februari 2009
Är nog också i behov av gastroskopi men jag såg ju erik och mackan och det verka ganska vidrigt med ett rör i halsen. Har någon jävla kräkhosta och när man vart ute och gått och kommer in genom dörren så får man hosta och det känns precis som man ska käksa vilket jag inte gjort hittils. Men i övrigt när man käkar så kan maten ibland fastna i bröstet, farsan, brorsan och farfar har samma problem så det är väl nått ärftligt.

Men käkshostan vill jag fan bli av med.

ursäktar för lite OT

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Sök