2447
Sök

Soundstorm f15???

667 Inlägg
27 februari 2009
Trådstartare
tujbo skrev:
Köp nu kims basar och du kan ALLTID skicka tillbaks varor du inte vill ha. Står även i konsumentverkets regler smile

skulle med glädje skicka tillbaka dem men för det första kostar det att skicka tillbaka sen kostar frakten att få dem.. blir galen på detta vill ha kims basar men hade jag inte beställt detta skit så hade jag köpt dem:(.. mvh

Avstängd
122 Inlägg
28 februari 2009
ja kör 2 billiga basar i min arbetsbil och de spelar ruskigt bra för den prisklassen(visst det är 2st 12tummare men ändå) gav 300kr styck för dem wink har inte klarat spelat sönder dem än.. de går på max volym i 10mil till jobbet så wink spelar faktiskt nästan bättre än min 15tums bas som kostade 4000kr som ja har i fin bilen wink

667 Inlägg
28 februari 2009
Trådstartare
m_ster skrev:
ja kör 2 billiga basar i min arbetsbil och de spelar ruskigt bra för den prisklassen(visst det är 2st 12tummare men ändå) gav 300kr styck för dem wink har inte klarat spelat sönder dem än.. de går på max volym i 10mil till jobbet så wink spelar faktiskt nästan bättre än min 15tums bas som kostade 4000kr som ja har i fin bilen wink

hehe det låter grymt bra!! ska bli spännande när mitt bygge kommer igån.. även omdet inte kommer låta bra så har jag ju 1låda för 2st 15tummare!wink! mvh

16 197 Inlägg
28 februari 2009
volvo_245_racing skrev:
m_ster skrev:

hehe det låter grymt bra!! ska bli spännande när mitt bygge kommer igån.. även omdet inte kommer låta bra så har jag ju 1låda för 2st 15tummare!wink! mvh

fast de e ju då inte säkert att andra 15" passar i just den lådan..tongue

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Avstängd
122 Inlägg
28 februari 2009
evilaudio skrev:
volvo_245_racing skrev:
m_ster skrev:

fast de e ju då inte säkert att andra 15" passar i just den lådan..tongue

hehe nee provade en mgr f serie i den lådan.. låt som nån billig 10tummare eller som en 6.5a tongue

Sök