2678
Sök

Nån Från Vimmerby ?

113 Inlägg
28 februari 2009
Trådstartare
Tja, har köpt en bil köpt en bil från Holmgrens bil i vimmerby, bilen ska ha gått i vimmerby innan.

Undrar bara om de är nån som vet vilken bil de är och vad som är gjort med den, bilen i fråga är en svart Saab 9-3 Aero -01. Kan kolla på min sida Perchen om ni kännder igen den.

Vill bara vet vad som är gjort med den då de på Holmgrens inte visste.

Mvh !

Ska vi åka hem ? :)

21 Inlägg
28 februari 2009
Tjenare!! Jag kommer från Vimmerby! Känner killen som haft bilen.Har jobbat ihop med han. Har hans mobilnummer om du skulle vilja få tag på han o fråga om bilen!

113 Inlägg
28 februari 2009
Trådstartare
okej ! de ska nog inte behövas hans nr, men vet du vAD som är gjort på bilen då ?

21 Inlägg
28 februari 2009
Vet att den varit totalsmälld när han köpte den! Den var iordning gjord och lackad,tror det var hela bilen förutom taket! Annars är det väl inget speciellt gjort men den! Vet att han bytte bromsarna inte långt innan han sålde den!

113 Inlägg
28 februari 2009
Trådstartare
allvar ? smälld ?! inte chippad eller så då ?

21 Inlägg
28 februari 2009
Japp tror det var en älgolycka!! Nej den ska inte va chippad vad jag vet!

113 Inlägg
28 februari 2009
Trådstartare
okej ! men han är inte medlem här eller har nån mail ?

21 Inlägg
28 februari 2009
Han är inte medlem på garaget det vet jag! Men mail har han. Jag kan ta reda på den åt dig!

113 Inlägg
28 februari 2009
Trådstartare
'Det vore jätteschysst om du kunde göra det ! tack !

21 Inlägg
28 februari 2009
Jag har skickat ett PM till dig med hans mail adress!! Hoppas att han svarar på dina frågor bara!

3 390 Inlägg
3 mars 2009
Flyttar denna till Efterlyst då det inte är något evenemang.

MVH
Mod

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Sök