hej jag har nyligen köpt en 945 turbo 97:a & jag vill gärna ta bort ratten i den men undrar hur man gör de är en krock kudde i ratten så de blev lite svårt har ju bara lekt med gamla bilar
jag ska montera en ny å fin ratt som har licka dan färg som bilen de kkommer nog bli snyggt men som sakt
Precis lyft av batteripolen och sen känner du på baksidan av ratten mot instrumentpanelen 2 eller 4 hål du lär vrida lite på ratten så du får fram hålen så lossar du airbagen i den de är trox skruvar har jag för mig. sen när den är borta är de bara att skruva på stora centrumbulten och rycka bort ratten. fast sen lär du plocka ur airbaglampan så den slipper lysa.
Precis lyft av batteripolen och sen känner du på baksidan av ratten mot instrumentpanelen 2 eller 4 hål du lär vrida lite på ratten så du får fram hålen så lossar du airbagen i den de är trox skruvar har jag för mig. sen när den är borta är de bara att skruva på stora centrumbulten och rycka bort ratten. fast sen lär du plocka ur airbaglampan så den slipper lysa.
oki jag ska prova så får vi se men slår den inte ut då??? fast batteripolen är bort plockad