3435
Sök

Bilinbrott i vår Multivan!

22 Inlägg
6 mars 2009
Trådstartare
Vi har haft inbrott i vår T4 Multivan, det stals GPS utrustning, dvd spelare, 7" skärm, 9" nackkuddeskärmar, 19" Mille miglia fälgar, högtalare, mobil mm...
Inbrottet skedde i Halmstad i Nov 2008.
Om ngn sett dessa fälgar är vi tacksamma om ni hör av er.
Hittelön utlovas om vi får tillbaka fälgarna!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/60649/586422_ycyaxs.jpg
DESSA STALS I NOV 2008, är tacksamma om ngn sett dom hör gärna av er. Det satt 265/30 däck på dom.

DreamCar.nu-Styling & Multimedia For Your Car

Avstängd
135 Inlägg
8 mars 2009
Klart som fan man blir av med grejjer när man har reg nummer synligt och flotta grejjer på ett forum. Dölj reg nr . Finns folk som inte kan skilja på ditt och sitt. Så dom kollar via reg nr vart dom ska hämta
sitt godis på olika forum

Save a horse,ride a jeep...
258 Inlägg
8 mars 2009
AutoCare skrev:
Klart som fan man blir av med grejjer när man har reg nummer synligt och flotta grejjer på ett forum. Dölj reg nr . Finns folk som inte kan skilja på ditt och sitt. Så dom kollar via reg nr vart dom ska hämta

Efter vad jag kan se så bor ägaren i Åstorp och fälgarna m.m stals i Halmstad? Men visst,det är skittråkigt att man ska behöva dölja reg. nr för att få ha sina saker ifred men hur göra när man kör bilen då?
Finns ju folk som kan se reg. nr då ju?

Avstängd
135 Inlägg
8 mars 2009
babyblue242 skrev:
AutoCare skrev:

Efter vad jag kan se så bor ägaren i Åstorp och fälgarna m.m stals i Halmstad? Men visst,det är skittråkigt att man ska behöva dölja reg. nr för att få ha sina saker ifred men hur göra när man kör bilen då?

Det får du ta med nån annan och fundera på. Nu handlar det om att det händer en hel del skit pga forumen med synliga regnr. Är det så svårt att dra med vitt i paint? Skydda sig maximalt. Lika klart för mig dölja reg nr på nätet som låsa bilen om natten ! Jag förstår inte att folk visar reg nr ! Lite som man
vill bli av med grejjerna nästan ! För hur svårt är det ta bilden i paint me lite vitt? 1-2 minuters jobb? Programmet finns i alla windows. Min son på 7år vet hur Paint fungerar oxå !
Så¨är man lite säkrare i alla fall !
Senast redigerat av AutoCare (8 mars 2009)

Driver
2 111 Inlägg
8 mars 2009
babyblue242 skrev:
AutoCare skrev:

Klart dom kan se det då, men man gör det ju inte lika enkelt för dem om man tar bort det på bilder som man lägger ut på internet.

Hoppas det löser sig med försäkring o så för om de skedde så långt bak i tiden är nog hoppet ganska ute sad.

MVH Janken

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

Avstängd
135 Inlägg
8 mars 2009
Janken skrev:
babyblue242 skrev:
AutoCare skrev:

Klart dom kan se det då, men man gör det ju inte lika enkelt för dem om man tar bort det på bilder som man lägger ut på internet.

Hoppas det löser sig med försäkring o så för om de skedde så långt bak i tiden är nog hoppet ganska ute sad.

MVH Janken

Folk är inte rädda om sig . Dom får skylla sig själva nästan tycker jag. Idioti ha reg nr synligt på forum tycker jag.

Sök