2958
Sök

cross lr enduro?

39 Inlägg
1 mars 2006
Trådstartare
finns här nån som kör enduro kanske?

Gör jag detta så göra jag inget annat dumt

425 Inlägg
1 mars 2006
ja kör lite cross!!     
smile

Hur kan ett gott skratt förlänga livet om tiden går fortare när man har roligt ¿-?

537 Inlägg
1 mars 2006
har tävlat i cross tidigare, nu har ja en som står å väntar på att snön ska smällta... sen har man juh en lc4 sm å leka med... även kört runt på den på crossbanan... d va en utmaning big_smile

LOSING is not an option... BIG TOYS R 4 BIG BOYS.

style
1 mars 2006
Har också kört cross men den är såld nu. får bli en skoter nästa vinter istället! big_smile

39 Inlägg
1 mars 2006
Trådstartare
f*n va nice! vad kör ni?

style
1 mars 2006
jag hade en cr 125 -98 med fmf dekalkit och fmf avgassystem. hade den för x antal år sen tongue

Fisketokig
2 997 Inlägg
1 mars 2006
Satsar på en ny KTM 400 Enduro till sommaren. sugen längen men inte slagit till.

Motionscykel då, bor granne med sandtag och massor av skogsvägar/stigar och en crossbana big_smile

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

44 Inlägg
1 mars 2006
jag...försöker dock sälja den...

165 Inlägg
2 mars 2006
Körde motocross och enduro när jag bodde i sthlm.
men nu kör jag snöskoter-enduro i finland smile
Kanske skaffar mig en fyrhjuling till sommarn att träna med. Mer snöskoter liknande körstil på en sån än en cross. Lite dyrare bara :\

_________
Audi Coupe
2.3 '92

Fisketokig
2 997 Inlägg
2 mars 2006
wiikman skrev:
Kanske skaffar mig en fyrhjuling till sommarn att träna med. Mer snöskoter liknande körstil på en sån än en cross. Lite dyrare bara :\

Köp en Honda isåfall.

Har en TRX 300 som är 16år, började köra när jag var liten.
Så mycket stryk som den fått ska inget fordon överleva.
Voltat och halvt kört ihjäl mig, däcken är värre än slicks, crossväxling på den, ingen koppling.

Varvar den och slänger in 1an, reser sig på bakhjulen mm. hastighetsvajern är det enda som gått sönder på den tiden och helhjuset som krossades efter voltat på storvägen en vinter big_smile

Böjt tillbaka stålgalleret i fronten flera ggr, lackat och kört vidare.

Bara bytt olja och tankat annars. går som en klocka. Köp Honda smile

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

346 Inlägg
2 mars 2006
Jo då här körs det cross på allvar..jag kör Yamaha 250 2-takt -04 ska ut och leka av mig rejelt nu i helgen smile men jag hoppas oxå att snön försvinner snart så man kan ut och kör lite mer

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"

165 Inlägg
2 mars 2006
Martin 9-3 skrev:
wiikman skrev:

Köp en Honda isåfall.

Har en TRX 300 som är 16år, började köra när jag var liten.
Så mycket stryk som den fått ska inget fordon överleva.
Voltat och halvt kört ihjäl mig, däcken är värre än slicks, crossväxling på den, ingen koppling.

Varvar den och slänger in 1an, reser sig på bakhjulen mm. hastighetsvajern är det enda som gått sönder på den tiden och helhjuset som krossades efter voltat på storvägen en vinter big_smile

Böjt tillbaka stålgalleret i fronten flera ggr, lackat och kört vidare.

Bara bytt olja och tankat annars. går som en klocka. Köp Honda smile

Har kollat på nya Honda och Suzuki/Actic Cat
Kanske ska vänta ett par år så dom faller i pris. Nu ligger dom på 8000-10000e i Finland =\

_________
Audi Coupe
2.3 '92

694 Inlägg
2 mars 2006
Hehe själv kör man yamaha.. 125 med lite härligt trim på annan förgasare och ljudämpare och den skiten.. går helt ok.. skoj att ha och leka med:)

259 Inlägg
2 mars 2006
smurfen_88 skrev:
finns här nån som kör enduro kanske?

Ja kör enduro och cross, har även en fyrhjuling ja brukar va ute å leka med:)

/Anders

39 Inlägg
2 mars 2006
Trådstartare
jag kör en gasgas 125cc.... men det hade inte skadat att byta upp sig till en 250, det e mkt lättare att ta sig runt på enduro-spåren med en större cykel.... är här nån som har varit med å tävlat Ränneslätt? själv va man med där i år=) men det gick åt skogen bokstavligen!

259 Inlägg
2 mars 2006
Crossen är  en Suzuki rm 125, och enduron är en Honda 250cc, fyrhjulingen är en honda på 400cc

/Anders

DraMinBil.nu
1 016 Inlägg
22 juni 2006
Enduro på seriös junior elit-nivå.. ska köra jsm nästa år i stora klassen..

cross som träning..

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )

39 Inlägg
22 juni 2006
Trådstartare
fan va kul! va du med å tävlade Pansartrofén i malmö nu i våras då?vad kör du för hoj??

Sök