Killr0y_swe skrev:
En sån kompis har jag med.
Han ljuger om vilka brudar han strulat med och vilka otroliga helger han har haft sen man sist såg han. Ja, "otrolig" är rätt ord. Samt överdriver han nått fruktansvärt och skyller jämnt ifrån sej.
Fast det går verkligen inte att säga emot honom, precis omöjligt. Även i situationer som jag var med i.
Men han hade iaf en bror som hade gasat med en 240 på snö så han hade SPRÄNGT motorn "De låg motordelar över hela gårdsplanen"..
Vi hade även ett litet band i högstadiet som vi kanske gjorde 2 spelningar med (komochspelaomnivill-gig), tror inte ens att 20 pers visste att vi hade ett band. Nu är de kanske 5 år sedan och han sa för mindre än ett år sen att "vi var ju rätt lokalt kända". SUCK!!
Är så otroligt trött på han, har slutat umgås med han, men vi har gemensamma kompisar så vi träffas ändå..
Min teori är att de känner sig utanför och känner att de måste ljuga sin väg till kamratskap, vilket resulterar i katastrof.
Haha! Exakt som min f.d polare då! När vi var utomlands fick vi oss varsitt skjut. Ena sekunden gick
det asdåligt, och han blev avtänd av kondomen. Tio minuter senare gick det asbra, han fick köra henne
utan kondom, och sedan sa hon att han var det bästa sex han någonsin haft. Han drog dessutom upp
världens konversation som dom tydligen hade (på Engelska). Det bästa av allt är att polaren i fråga
knappt kan ett ord Engelska. Jag citerar; "Och sen sa jag så här till henne.... ööh.. vad heter, du är
så snygg på Engelska?"... jävligt troligt, grabben.
Jo. Det är väl det som är det värsta; att det inte går att säga emot dom. Det var ju lite därför min vänskap
med denna "kompisen" tog slut. Jag konfronterade honom, berättade att jag tyckte att det var jobbigt
med alla lögner, skitsnack o.s.v. Någon gång frågade jag dessutom om han hade hört bandet "Indian
Pilots" (eller nåt sånt... minns inte exakt vad jag för namn), och ja - det hade han ju förstås. Direkt efter
att han svarat ja, så konfronterade jag förstås honom och sa; att det finns inget band som heter så. Då
blev han jävligt tyst.
Sedan har han köpt en massa tuffa hårdrocks-tröjor bara för att det är coolt. T.ex köpte han en Morbid
Angel-tröja bara för att det var ett inverterat kors på. När någon sedan kom fram till honom på en
festival och frågade vilka skivor/låtar han gillade bäst med Morbid Angel så svarade han "alla". Jo, det är
ju klart. Han hade tydligen alla skivor hemma. Men då måste han ha gömt dom när jag har varit där,
för jag har då aldrig sett några skivor med Morbid Angel hos honom. Ja, ja.