Nu när vi är så många är det extra viktigt att alla parkerar ordentligt, för annars finns risken att inte alla får plats!
Det finns 150 platser i P-huset men det finns redan bilar där, så det är viktigt att vi tänker på varandra när vi kör i P-huset och när vi parkerar så att inget onödigt händer...
Nu när vi är så många är det extra viktigt att alla parkerar ordentligt, för annars finns risken att inte alla får plats!
Det finns 150 platser i P-huset men det finns redan bilar där, så det är viktigt att vi tänker på varandra när vi kör i P-huset och när vi parkerar så att inget onödigt händer...
Ses där!!
Jill kom och tänka på en sak... Där finns "reserverade" platser åt företag, är de med räknade i de 150platserna?
Var sjukt mycket bilar där har tagit lite egna bilder som ligger i mitt galleri http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=78679 dock är de tagna med en Mobilkamera, men blev nöjd ändå! Ser fram emot Jill & co bilder dock! Nästa gång kanske jag kommit någon vart med min egen bil så att den är utställnings värdig!