Bild 1 & 2 tcker jag att de andra bilarna stör. 3 &4 kan man se att du har mörkat ner, men inte helt. Synd att bilen är blöt, passar inte med en blöt bil i ett torrt garage
1-2 för lika 3 lutar alldeles för mycket, den sista skulle du kunna ställt bilen så det kom lite mer ljus på fälgarna å att du klippt ut bilen i ett lager så du kunde mörkat ner vid vingen då det stör lite. Annars tycker jag att regnet inte stör ger nån go känsla tycker ja
Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!
Ja det var lite synd att det regnade satan den dagen, men det är sånt man får ta. Det gick endå! Tackar för bilderna Micke ^^ Ös på med kommentarer nu, så kommer bilen komma online när som helst. ;P
Bilarna bakom stör endel på de första bilderna, särkillt bild 1. Och sen är det synd på regnet, håller med om att bilen ser skitig ut. Gillar vinklen på bild 2. Är det garaget.org (inte fotogaraget då ) som drar ner så mycket på kvaliteten? Sista bilden ser ju väldigt suddig ut eller är den kanske lite mycket redigerad i bakänden på bilen?