2883
Sök

Någon som vet om Mc clain är ett bra märke?

stahre
26 mars 2009
Trådstartare
Hittade ett par tvåvägs 6x9or ute i garaget idag, har inte ett minne av att jag provat dessa så undrar om någon vet om det är skit eller helt okej, skulle va kul och veta om man ska använda dom till något eller inte. Det enda som står är Mc clain, 2x200w 4Ohm.

Audis in Scandinavia
1 342 Inlägg
26 mars 2009
Har 4st 12" PA basar hemma. och dem spelar bra som fan dem smile

Audis in Scandinavia Crew

174 Inlägg
26 mars 2009
stahre skrev:
Hittade ett par tvåvägs 6x9or ute i garaget idag, har inte ett minne av att jag provat dessa så undrar om någon vet om det är skit eller helt okej, skulle va kul och veta om man ska använda dom till något eller inte. Det enda som står är Mc clain, 2x200w 4Ohm.

Jag har också ett par högtalare som jag undrar över, det är "M-CC  by Mac clain", men hittar varken nån rimlig hemsida eller info om dom alls neutral

https://www1.garaget.org/gallery/archive/80115/604503_0ni3dn.jpg
Mac Clain 15"

Billjuds byggare
139 Inlägg
26 mars 2009
Hej.
På slutet av 90talet var Mac clains bilstere produkter ett lågpris märke ( där med inte sagt att det var dåliga saker ) Men det var många år sen jag har hört något om dom sad så det ända jag kan tänka mig är att leta på nätet och se om ni kan hitta något där.

518 Inlägg
26 mars 2009
mc clain är lågbudget  i klass med pyramid som säljs bla på Gekås i Ullared. spelar bra för pengarna men inte så länge tyvärr.

ställer man av en volvo 740 inför vintern är det nåt som inte klickar i ordentligt.

174 Inlägg
26 mars 2009
okej, tycker dom spelar på bra fast dom är gamla och skit märke tongue, dags att uppgradera då.., funderade på 4 st kicker Comp 15", 2 till varje låda wink

Sök