3201
Sök

Spyfluga R.I.P

Fisketokig
2 997 Inlägg
26 juni 2006
FirefoX skrev:
Martin 9-3 skrev:
Trodde aldrig att man kunde tappa aptiten så snabbt med en kebabpizza framför datorn sad

740glidarN skrev:
Uuaahhh, vafan jag äter här! tongue

Om jag satt och åt vid datorn så finns det inte en chans att jag skulle klicka på ett ämne med en topic som "Spyfluga R.I.P"

Men men, det är jag det tongue

/K

haha sant.

men funderade varför man gjorde en tråd om en död fluga smile

har iaf fått i mig pizzan nu.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

88 Inlägg
26 juni 2006
Martin 9-3 skrev:
haha sant.

men funderade varför man gjorde en tråd om en död fluga smile

har iaf fått i mig pizzan nu.

haha okej ja det kan jag förstå ! tur det då smile

/K

180 Inlägg
26 juni 2006
GT90 skrev:
Våran komposttunna var /(&/¤)(sad¤#/&)sad&¤ mysig i höstas med, men tror innevånarna har dött, nu är det bara fin jord (nästan iaf.) + en och annan svartmyra (harmlösa) som klämt sig in i ventilationshålen..

vad var det i eran kompost då?? tongue

trosor är röda kalsonger är blå,eh va fan dom ska ju av endå!

Senator
323 Inlägg
27 juni 2006
faan grabbar... larverna skulle du juh sparat å fiskat med.. iofs va dom säkert inte så stora men... maggot som maggot.. hehe.. kommer ihåg när min bror odlade maggots (fluglarver) inte det godaste man luktat på.. men det är juh ett annat kapitel!! gammalt jävla kött å massa mös.. fy faan.. men maggots blev det juh av det hela..

Finns bara 2 bilar!! Nya och gamla oplar;)

Fartdåre
286 Inlägg
27 juni 2006
Jag åt nyss och börjar må riktigt dåligt nu sad Tror nog allt kmr tebax riktigt snart haha,,

Fyfan asså.. blä

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
27 juni 2006
SaNelito skrev:
Jag åt nyss och börjar må riktigt dåligt nu sad Tror nog allt kmr tebax riktigt snart haha,,

Tur för dej då, och många andra kanske, att han inte hade bilder på den döda flugan? winklol

Fartdåre
286 Inlägg
27 juni 2006
calibra_nox skrev:
SaNelito skrev:

Tur för dej då, och många andra kanske, att han inte hade bilder på den döda flugan? winklol

Det måste jag nog tackar för big_smile Men skulle samtidigt vara kul att se hur äckligt det såg ut tongue

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
27 juni 2006
SaNelito skrev:
Det måste jag nog tackar för big_smile Men skulle samtidigt vara kul att se hur äckligt det såg ut tongue

Tror du inte att det var det jag tänkte på? ;D

4 Inlägg
29 juni 2006
fyfan så jävla äckligt! hatar spyflugor :S

BILGLASMÄSTARE
92 Inlägg
29 juni 2006
21 flugor i en smäll ha ha

***hitman***

Sök