Har ring till visa företag och frågat om de kan mappa min bil. Men de säger att det inte gör de på min bil. . . varför? vem kan jag vända mig till om jag vill få min bil mappad???
Prövat autotech? Svårt å tro att dom skulle säga nej. Eller har du gjort något speciellt med bilen som får alla att säga nej?
har inte pratat med dem än. . men de säger att där är för mycket silikon för att komma åt chippet. . det tar för lång tid och hit och ditt. . det enda jag har gjort är 3tums downpipe ,sport kat, raka rör 2,5tums och öppet luft filter. . .
Har ring till visa företag och frågat om de kan mappa min bil. Men de säger att det inte gör de på min bil. . . varför? vem kan jag vända mig till om jag vill få min bil mappad???
woah! har du inte läst #8 i motordatatråden som är klistrad längst upp??
Mappningen som sådan är inget bekymmer, men motorn håller inte...
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
woah! har du inte läst #8 i motordatatråden som är klistrad längst upp??
Mappningen som sådan är inget bekymmer, men motorn håller inte...
Finns inte mycket att hämta på att mappa den med dom grejerna på heller. Finns ju utprovade färdiga programvaror som ger bra med effekt till dom grejerna du har.
Finns inte mycket att hämta på att mappa den med dom grejerna på heller. Finns ju utprovade färdiga programvaror som ger bra med effekt till dom grejerna du har.
o ja. . . 225hk får jag på autotech steg 3. . . det är en ökning på 60hk
Yes så det är väl bara att köra på det....inte värt att betala ca 8-10 000:- för att kanske kunna plocka några få hästar eller ?
Yes så det är väl bara att köra på det....inte värt att betala ca 8-10 000:- för att kanske kunna plocka några få hästar eller ?