2327
Sök

Söker föredetta ägare av en golf 2.

98 Inlägg
15 mars 2009
Trådstartare
Som topic lyder, söker gammla ägara till en golf 2 letar nämligen efter vem som lackat den och vad färgkoden heter. Skriv om ni vet nåt smile

http://www.ladda-upp.com/bilder/17350/golf-2

832 Inlägg
15 mars 2009
Påminner om min gamla golf. Kommer inte ihåg färgkoden men jag hade ju iaf en vw färg.

Lemmy till upprörd skribent:
"-Utnyttjar vi groupies? Groupies? Hur kan du kalla din dotter för det!"

98 Inlägg
17 mars 2009
Trådstartare
Okej, men det här är ingen vw färg tror jag inte

832 Inlägg
17 mars 2009
Men du kan ju åka till en färgaffär så kan dom säkert luska ut vad det är för färg. Ta med tanklocket eller något annat behändigt.

Lemmy till upprörd skribent:
"-Utnyttjar vi groupies? Groupies? Hur kan du kalla din dotter för det!"

98 Inlägg
22 mars 2009
Trådstartare
Ingen som känner igen bilen? den har gått i stockholm innan, och sen kanske lidköping??
Hör görna av er:)

1 853 Inlägg
22 mars 2009
En sak du kan göra ar att ringa vägverket så kan du få fram dom 3 senaste ägarna vet ej om det är inklusive dig själv eller exklusive dig... så får du deras namn och adress mm kan du ringa dom och snacka med dom...

annars som sagt åk till en bil lack dom har instrument för att läsa ut färg koden...

/mvh soyd

98 Inlägg
22 mars 2009
Trådstartare
Okej, ja men känns lite dumt att ringa runt och fråga:P Men tackar för svaren, skriv gärna om ni kommer på nåt:)

Körv
3 535 Inlägg
22 mars 2009
soyd skrev:
En sak du kan göra ar att ringa vägverket så kan du få fram dom 3 senaste ägarna vet ej om det är inklusive dig själv eller exklusive dig... så får du deras namn och adress mm kan du ringa dom och snacka med dom...

annars som sagt åk till en bil lack dom har instrument för att läsa ut färg koden...

/mvh soyd

Står även på registreringsbeviset.. Gula delen.

Truckdriving Man

1 853 Inlägg
22 mars 2009
Ponnytrav skrev:
Okej, ja men känns lite dumt att ringa runt och fråga:P Men tackar för svaren, skriv gärna om ni kommer på nåt:)

Äää det är väll bara och ringa och höra sig för. Tror det är bästa chansen för dig... smile

decib3L skrev:
Står även på registreringsbeviset.. Gula delen.

aha a det kanske det gör har jag fasiken inte tänkt på smile

/mvh soyd

188 Inlägg
27 mars 2009
är det jetta front?

Ledsjö Outlaw´s

98 Inlägg
27 mars 2009
Trådstartare
Ne det är vanlig golf front smile

188 Inlägg
29 mars 2009