3744
Sök

Ang. negativa kommentarer

32 Inlägg
10 juni 2005
Trådstartare
jag gillar verkligen inte människor som kommenterar bilar negativt som inte ens har lagt upp någon egen bil... inte för att någon har kommenterat bilen negativt men jag tycker jag är dålig stil.... lägg upp eran egen bil innan ni kommenterar

(Rubriken redigerad, se till att skriva lite vettigare nästa gång. Trådar kommer låsas utan varning om ni inte ser till att skriva informativa rubriker.)
Senast redigerat av chrizz (11 juni 2005)

-==bmw==-

Brum säger bilen.
394 Inlägg
10 juni 2005
jo det är tråkigt men det är väll kritik man är ute efter när man läger upp sin bil här? Personligen så tycker jag inte att det är värt att skriva något på en bil som jag finner ointressant och om något ser förtaskigt ut så tittar jag ju inte (oftast iallfall)..

måste tilllägga att när man man röstar på bilar här så måste man ju se till vad det är för något jag har röstat 4-5p på en gammal ford eskort från sent 80 tal
som var jäkligt fräch och fin men kanske bara en trea på en supra med ett kjolpaket som jag tyckte så fel ut.. så måste man ju tänka annars hadde det blivigt många ettor är jag rädd för..
Senast redigerat av Psychotic (10 juni 2005)

Livet börjar vid 1bar! Och 15 Volt :)

140 Inlägg
11 juni 2005
Jag tycker att man måste ta kritik också. Vafan allt är inte guld och gröna skogar. Smaken är väl som baken eller hur?

Better to burn out than fadeaway!

7 Inlägg
11 juni 2005
kritik är ju feedback, lägger man ut sin bil så får man låta folk kommentera, med eller utan egen bil... se det som ett sätt o få veta vad man kan förbättra istället!

/coach smile

252 Inlägg
11 juni 2005
Mest skit med de som e ute och dissar alla bilar...

//Janne

121 Inlägg
11 juni 2005
ok enligt mig med negativa kommentare..som sagt är det kul å veta vad man kan göra bättre..men d som gör mig sur är när folk röstar 10r och 2or utan att lämna en kommentar..då undrar man ju om det bara är den svenska avundsjukan?

7 Inlägg
11 juni 2005
ähh, man får inte ta det så seriöst... det är bilvärldens motsvarighet till " snyggast.se " smile ...

Evolution
1 627 Inlägg
11 juni 2005
jag brukar aldrig rösta 1 eller 2 då skiter jag i att rösta isstälet

Fäll ner pungen och landa

252 Inlägg
11 juni 2005
_golf_ skrev:
då undrar man ju om det bara är den svenska avundsjukan?

Håller med dig till fullo... Har man inget eget kan man alltid klanka ner på någon annans.

//Janne

121 Inlägg
11 juni 2005
janne: kul att nån håller med mig:p

Administratör
11 916 Inlägg
11 juni 2005
Jag har inte sett speciellt många negativa kommentarer alls. De finns säkert, men säkert 99% av alla är positiva, och att gnälla över att så få kommentarer är negativa är bara slöseri med tid och löser ingenting. Kan ärligt talat inte förstå varför man öht ska bry sig ... alla kan inte tycka lika. Vi stänger den här tråden då den förmodligen inte kommer nån vart, eller helt enkelt fortsätter i betygssnack som redan diskuterats så många gånger tidigare.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök