3959
Sök

Mystiska störningar på externa skärmen

7 Inlägg
31 mars 2009
Trådstartare
Hej skulle uppskatta lite hjälp med mitt lilla problem. Har införskaffat mig en dvd samt 2st externa skärmar en 10,4" takskärm och en 1-din motorstyrd 7" skärm, problemet är att när jag spelar musik så får jag störningar på 7" skärmen men ej på 10,4"aren? Snälla hjälp mig

Amatör
320 Inlägg
31 mars 2009
Kollat alla kablar eller så?
Eftersom det inte sker "mystiska störningar" på de andra skärmarna, borde det vara något med kopplingen till att börja med. Det kan även vara så att det får för lite ström.

Vad betyder sk "mystiska störningar"? Beskriv gärna problemet bättre.

/A

16 197 Inlägg
31 mars 2009
eftersom de är den inbyggda skärmen som har störningar så lär de va nåt fel i själva stereon å inte på kablarna.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

7 Inlägg
31 mars 2009
Trådstartare
tack för hjälpen än så länge ska kolla kablarna.

de mystiska störningarna påminner lite om en fladrande bild samt lite som att där är en högtalare för nära skärmen det är lite svårt att förklara.

Amatör
320 Inlägg
31 mars 2009
Det kan även vara signalfel från stereon till skärmarna.
Och så kan det även vara ifann du dunkar på¨så skakar bilen, så kan de väl hända att vissa kablar glappar ?!

/A

7 Inlägg
31 mars 2009
Trådstartare
aturai88 skrev:
Det kan även vara signalfel från stereon till skärmarna.
Och så kan det även vara ifann du dunkar på¨så skakar bilen, så kan de väl hända att vissa kablar glappar ?!

/A

oki får kolla video kabeln kanske testa med en annan för att se om det kan vara det. Tack än en gång

Sök