för ett tagsen började det klonka i min bakaxel vid gas pådrag och när man släpper gasen lite häftigt.. ja trodde då att de va bussningarna som var slut o de kan man lugnt säga att dom var.
har nu bytt dom fyra bussningarna i bakvagns bryggan tror dom även kallas "silent" bussningar lr liknande? bytte även länkarms bussningarna, dom som sitter bakom tröskeln. men vart inte av me klonkandet iaf. de dunkar o lever fan.. någon här som kanske har nått tips om va de kan vara som jävlas för själv har ja slut på idér
Jag bytte dom fyra som sitter upp i golvet om man kan säga så. alltså infästningen till hela bakvagnen. sitter två bak o två fram nästan som i en fyrkant.. har med lurat lite på diffen. får ut o ruska lite där bak o se om ja blir nått klokare.
Jag bytte dom fyra som sitter upp i golvet om man kan säga så. alltså infästningen till hela bakvagnen. sitter två bak o två fram nästan som i en fyrkant.. har med lurat lite på diffen. får ut o ruska lite där bak o se om ja blir nått klokare.
tack så mycke för svar iaf.
Sorry läste fel Trodde de stog e30.
Aja men hardy kan de också va. Annars knutkors men de bör de inte va
Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet
tack så mycke för svar iaf.
Sorry läste fel Trodde de stog e30.
Aja men hardy kan de också va. Annars knutkors men de bör de inte va
Okej ska kolla upp de.. Tack så mycke för alla snabba svar. nu blir de raka vägen ut i garaget o o få bukt me skiten
Har inte hunnit greja så mycke i helgen på grund av lite för mycke festande men har iaf konstaterat att hardy skivan e hel o fin. infästningen till bakvagns bryggan är också helt o fint.. nån som har tips på va det mer kan va för grejer som kan jävlas för att klonkandet ska uppstå?