har en bmw e61 (525d touring) 06. på den sitter det redan två utblås på vänster sida. men jag tänkte bygga om så jag har två till på höger sida men har inte plats för ett riktigt bygge då jag har nivåreglerings pumpen där så det enda jag kan göra är nåt i stil med bilden som jag länkar till.
min fråga är då: Funkar de andra två eller får de inte ut nåt nästan pga den långa vägen? tacksamm för svar.
ps bilden är från en volvo 740 men jag kommer att bygga typ som han.
Följ: 323Ti på instagram för att följa projektet på Insta.
Eller M2F89 för att följa m2 ”kombi” projektet.....
För att vara säkrare på att det ska komma rök ur båda så kan du har ett tunnare rör på den sidan som blir kortast, då avgaserna går det enklaste hållet. Delvis ialf..
Dom som tillverkar reservdelar måste oxå överleva!
För att vara säkrare på att det ska komma rök ur båda så kan du har ett tunnare rör på den sidan som blir kortast, då avgaserna går det enklaste hållet. Delvis ialf..
har funderat på det med göra 2tum på den korta och sen 2,5 på den längre sidan. då borde det vara rätt så ok.
de kmr att komma avgaser ifrån båda sidorna, bara o kolla på vissa volvo v/xc 70 dem har ju dubbla utblås ibland o dem funkar.
jo jag vet men jag ska inte bygga riktig (kan inte pga plats brist) men sen så har man stått bakom vissa bilar i trafik där det kommer ut rök från ensida. det tycker jag är skit fult:D
har en bmw e61 (525d touring) 06. på den sitter det redan två utblås på vänster sida. men jag tänkte bygga om så jag har två till på höger sida men har inte plats för ett riktigt bygge då jag har nivåreglerings pumpen där så det enda jag kan göra är nåt i stil med bilden som jag länkar till.
min fråga är då: Funkar de andra två eller får de inte ut nåt nästan pga den långa vägen? tacksamm för svar.
ps bilden är från en volvo 740 men jag kommer att bygga typ som han.
Hej! Har du kollat så du har plats för batteriet?? Annars har jag ett system liggandes som passar E61. Ljuddämpare förgreningar till båda sidor och blåsen.