3060
Sök

Byggråd baslåda: Volvo 854 GLT -92

SSS -12
3 217 Inlägg
25 juni 2006
Trådstartare
Hejsan gott folk!

Jag och en vän har planerat att bygga en baslåda i hans Volvo 854 -92 och funderar på, vilken sorts låda ska man bygga för att få in så mycket bas som möjligt i kupén (utan att ha lastluckan öppen).

Basarna är 12" MDS Kharma, så det stod i annonsen, rätta mig om jag har fel! Annons...

Tack på förhand!

Ps. Ritningar vet jag finns inne på MDS hemsida! Ds.

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

SSS -12
3 217 Inlägg
30 juni 2006
Trådstartare
Ingen som kan komma med något råd?

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Kortslutare
13 Inlägg
30 juni 2006
Fuckface skrev:
Ingen som kan komma med något råd?

det verkar inte ha gjorts förr ^^

...jag la den där.

SSS -12
3 217 Inlägg
30 juni 2006
Trådstartare
Skulle det inte gjorts förr? tongue Tänk på alla 850-raggare, finns många sådan! tongue

Kortslutare
13 Inlägg
30 juni 2006
bara för att jag missbedömde styrkan på bilen och lämnade både svarta märken och rökmoln efter mig betyder det inte att jag är raggare yikes

...jag la den där.

71 Inlägg
30 juni 2006
Jag gjorde en bandpass låda och drog upp rören i hatthyllan.. Funka utmärkt..

Kortslutare
13 Inlägg
1 juli 2006
då gör vi så smile

...jag la den där.

SSS -12
3 217 Inlägg
2 juli 2006
Trådstartare
Kan inte vara helt omöjligt, ni har ju varit på och borrat i hatthylla innan tongue

Kortslutare
13 Inlägg
2 juli 2006
Fuckface skrev:
Kan inte vara helt omöjligt, ni har ju varit på och borrat i hatthylla innan tongue

nej. men sticksågat ^^

...jag la den där.

1 631 Inlägg
2 juli 2006
Jupp, bandpass är det som gäller om man inte vill köra med skidluckan öppen.

Observera att det är extra noga med volymerna i bandpass annars låter det illa och att elementen funkar i bandpass.

// Gurra
BMW 530 med Alpine F1 Status, Scanspeak Illuminator, 2 x Genesis DMA, 4 x Genesis DMX
Tävla i bilstereo? Besök Svenska Bilstereoförbundet för info.

Kortslutare
13 Inlägg
5 juli 2006
lol. du missar mig alltid pär hmm

...jag la den där.

Sök