3419
Sök

Bra pris på nytt kök? Vad ska man tänka på?

DFFL
9 020 Inlägg
23 april 2009
M.F. skrev:
aha okej tackar.! smile
Men jag förstår inte riktigt länken jag skickade innan finns ju kök för ca 30tusen på kvick, varför måste man komma upp i summor av 50-60tusen, när kvick säljer ett packetpris med allt ?
eller är det ej bra kök dom säljer ? dom är kanske fula i verkligheten eller vad vet jag!

http://www.kvik.com/se-SE/Kvik/video+an … lleder.htm

hälsningar...

Har du ingen kvikbutik i närheten?
Jag tycker också de ser bra ut på bilderna, men kök vill inte jag beställa på nätet. tongue
(Jag försöker också hitta något fint kök)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

4 001 Inlägg
23 april 2009
Falcy skrev:
Och varför skulle man INTE ha en infälld ho?
*bara nyfiken* smile

för att du får en mycket större risk för fuktskador i bänkskivan runt diskbänken

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

193 Inlägg
23 april 2009
kolvas skrev:
Falcy skrev:
*bara nyfiken* smile

för att du får en mycket större risk för fuktskador i bänkskivan runt diskbänken

Det är ju nästan standard idag med infälld? Eller jag kan ha fel...
Men gör man det riktigt med tätning med silicon osv så lär det ju hålla många år. Men naturligtvis är det en större risk för sådana problem än om man kör med en helgjuten rostfri bänk å la 70-tal...

E85 TD04 Biopower, Mackanized.
Körglädje och bränsleekonomi går inte att kombinera.

4 001 Inlägg
23 april 2009
Falcy skrev:
kolvas skrev:
Falcy skrev:
*bara nyfiken* smile

Det är ju nästan standard idag med infälld? Eller jag kan ha fel...
Men gör man det riktigt med tätning med silicon osv så lär det ju hålla många år. Men naturligtvis är det en större risk för sådana problem än om man kör med en helgjuten rostfri bänk å la 70-tal...

Njae, jag skulle vilja påstå att man börjat gå tillbaka till hela diskbänkar de senaste 2-5 åren, i början på 2000-talet så skulle man i stort sett bara ha en stor hundskål till diskho och inget annat.

jag har sett bänkskivor som börjat svälla efter bara 2-3 år och det är inte så kul, ett kök används olika av olika personer så det som håller i 10 år hos någon kanske bara håller 2 år hos någon annan, sen blir silikon och annat som man tätar med ganska sunkigt och äckligt efter ett tag.

som jag skrev innan så anser jag att funktion är viktigare än utseende

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

67 Inlägg
23 april 2009
Trådstartare
Till firetraxx: jo jag var på kvik igår och tittade, såg väll ut och vara helt ok kök till priset man betalar!

En annan fråga, någon som har erfarenhet av IKEA"S egna märke på vitvaror, spis, kyl / frys, fläktar m.m.
Håller dom bra kvalititet om du gemför dom med tex bosch, electrolux och större märken ?

Sök