intresse finns nog alltid, men är ju en bit till kiruna har jag inget bokat så försöker jag komma allltid kul.
Klart du ska komma om de blir av, vi har kontakt med mds och dom kommer upp med riktig mätutrustning Håll koll på tråden de kommer mer information när vi har fått alla planer klara
Verkar vara totalt dött med intresse för detta arrangemang, vi kommer att ta ett beslut om vi is ordna något men just nu verkar det tyvärr inte bli något. Ingen mening att ordna om ingen kommer.
Vi har pratat om mitten av juni, alltså helgen vecka 24 eller 25 som det ser ut nu, vi kommer som sagt ha ett möte och bestämma när,var och hur det kommer se ut. Men de verkar ju finnas intresse så någon form av arrangemang kommer det att bli
Får jag mitt ljud fixat och så , så kanske det kan vara en rolig grejj Men det är lite tidigt, så tror inte jag hinner fixa allt Har problem med generator, förmodlign elfel till sterion, osvosv, och inget steg som driver min bas full ut
ja vi får ta ett möte med KMK och alla intresserade väldigt snart. det måste ju bli innan KF som sagt, annars är det dött i stan. kanske i samband med festivalen?? snacka med PEKKA S!
ja vi får ta ett möte med KMK och alla intresserade väldigt snart. det måste ju bli innan KF som sagt, annars är det dött i stan. kanske i samband med festivalen?? snacka med PEKKA S!
Hade vart grymt at köra ihop nåt med festivalen, kanske skulle kollas upp?