3492
Sök

Spindelleder audi a4.

11 Inlägg
28 april 2009
Trådstartare
Fick avslag hos bilprovning nu när jag va där,
det va på spindelled, vänster undre, bakre, glapp
och
spindelled, vänster övre, främre, glapp

Vad är det för grejer jag behöver för att byta dom?

460 Inlägg
28 april 2009
inte nå speciellt.

18 Inlägg
28 april 2009
Du behöver spindelleder smile

Är det glapp bör du byta dom oavsett. Kolla på biltema, de bör ha din modell.

Edit: Eller nu kanske du tänkte på vilka verktyg du behöver för att byta? :S
Senast redigerat av Poison (28 april 2009)

Teknik Informatör
371 Inlägg
29 april 2009
du behöver något att värma den övre bulten med kan jag nästan lova dig...den är inte rolig om du har otur...för övrigt så är det inget speciellt du behöver bara en ordentlig verktygssats smile

BMW E3 it takes one to catch one :)

11 Inlägg
29 april 2009
Trådstartare
Jag tänkte mer på om jag behövde nya länkarmar lr om jag bara kunde ta o byta spindellederna. Men köpte grejer idag så nu är det snart som nytt igen:)

18 Inlägg
29 april 2009
Roll4Life skrev:
Jag tänkte mer på om jag behövde nya länkarmar lr om jag bara kunde ta o byta spindellederna. Men köpte grejer idag så nu är det snart som nytt igen:)

Jag vill minnas att det är olika från bil till bil. Har för mig att brorsans 740 där sitter länkarmarna ihop med spindellederna så att man måste köpa det tillsammans. Vet inte hur det är med en audi a4. Men nu har du redan köpt sakerna så jag antar att du redan vet detta smile

460 Inlägg
30 april 2009
Poison skrev:
Roll4Life skrev:

Jag vill minnas att det är olika från bil till bil. Har för mig att brorsans 740 där sitter länkarmarna ihop med spindellederna så att man måste köpa det tillsammans. Vet inte hur det är med en audi a4. Men nu har du redan köpt sakerna så jag antar att du redan vet detta smile

audi kör med 4 länkarmar är inte i närheten av en 740

Sök