3749
Sök

Angående: intressekoll för crusing i GBG!

1 311 Inlägg
30 april 2009
Trådstartare
Hejsan!

Fick iden att dra en crusing genom stan en varm sommardag, en bara massa träffar och race här i GBG smile
Fick iden från en polare, och har tänkt på det hela dagen och skall nu kolla om det finns intresse här i GBG!

Var: Samlas på ett ställe å sedan åker runt i stan på små gatorna så folk kan se oss smile

När: datum kommer, kanske om 1 månad?

Om du vill vara med och komma me ider så kan du PMA mig eller skriva i gästboken.

Vad tycker ni? big_smile
Senast redigerat av Glansen (30 april 2009)

1 833 Inlägg
30 april 2009
Hade la vart nice. Kanske i samband med en onsdagsträff? Eller tänkte du dig en helg?
Det är ju mycket folk som vill mötas på helgen, kanske kan mötas, å chilla runt lite på gatorna.

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

109 Inlägg
30 april 2009
Tycker det låter grymt, kommer bli en häftig syn att se alla åka i en stor karavan inne i götet!
Hade vart fräckt om någon hade fått det på film med smile
Senast redigerat av DumDumz (30 april 2009)

1 833 Inlägg
30 april 2009
Synd med alla jvla trafiljud bara.

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

230 Inlägg
30 april 2009
Squadron skrev:
Synd med alla jvla trafiljud bara.

Precis...kommer sluta med att det blir utspritt över hela centrala gbg roll

Men finns det någon vänlig själ som "känner någon" som jobbar på vägverket som har hand om hela trafikövervakandet med just trafikljus, så var inte rädd utan "hojta"! istället till så får vi en grön dag i gbg lol

1 311 Inlägg
30 april 2009
Trådstartare
joo...vet ej ännu dag ännu smile

men har me tänkt på det ang trafikljusen, finns många saker som man kan göra smile

Oftare ökänd än okänd...
54 Inlägg
30 april 2009
Varför inte? big_smile

352 Inlägg
30 april 2009
detta hade vi här nere i malmö, vi var ca 130 bilar. efter några trafiklljus så tappade vi bort hälften. så välj ut en lämplig rutt och planera det hela ordentligt

"You can have any brew you want, as long as it's a Corona"

Mazda 323Racing!-->*Crew of GBrt*
103 Inlägg
1 maj 2009
Glansen skrev:
Hejsan!

Fick iden att dra en crusing genom stan en varm sommardag, en bara massa träffar och race här i GBG smile
Fick iden från en polare, och har tänkt på det hela dagen och skall nu kolla om det finns intresse här i GBG!

Var: Samlas på ett ställe å sedan åker runt i stan på små gatorna så folk kan se oss smile

Om du vill vara med och komma me ider så kan du PMA mig eller skriva i gästboken.

Vad tycker ni? big_smile

Du Glansen hade du tänkt dra igång en crusing på din student dag eller??..!.. tongue

GBRT-Göteborg&Borås raceteam!

1 311 Inlägg
2 maj 2009
Trådstartare
Turbo_Ante skrev:
Glansen skrev:
Hejsan!

Vad tycker ni? big_smile

Du Glansen hade du tänkt dra igång en crusing på din student dag eller??..!.. tongue

nej det blir flak då smile men är det ingen som vill hjäkpa till kanske?

Jlmmy
3 maj 2009
Jag kommer att komma om det blir något smile

Sök