kom ut från jobbet idag och hade en spik i däcket! ska jag köpa ett nytt lr funkar det bra att laga? det borde ju skilja endel i pris! däcken är i bra skick!
kom ut från jobbet idag och hade en spik i däcket! ska jag köpa ett nytt lr funkar det bra att laga? det borde ju skilja endel i pris! däcken är i bra skick!
Jag lämnade in ett däck i våras som en spik hade hittat in i, det kostade mig en hundring att få det pluggat på däckverkstaden. Håller enligt dom resten av däckets livslängd. Annars så är väl ett nytt att föredra men då handlar det om en aning mer pengar.
jag fick en skruv i ett av mina vinterdäck.. åkte till däckverkstad med det för att få det lagat, kostade 150 kr o tog max 10 min.. funkade hur bra som helst efter det.
ja det är inga problem att laga, sålänge du inte körde något med bilen när däcket var tomt... Se till att verkstaden tar loss däcket och lagar dte innifrån bara.. finns fortfarande verkstäder som fortfarande lagar däcken med en plugg utifrån, och det är inte bra;)