hej har presis fått i motorn i min bil men den får gnista å så men ingen soppa när jjag ger den en *sup* så tänder den .. vad kan det vara för fel? det är en 92a..
du får altså ingen ström till spridarna, låter som att du glömt trycka ihop någon kontakt, antar att du bytt maskin när du skriver att du just fått i motorn
sitter inte den på andra sidan vid innerskärmen på vänster sida vid motstånden till spridarna? minns inte själv konstigt nog trotts att jag mekat extremt mycket 940 sen dom i stort sätt var nya
fast det sitter väll ett på innerskärmen det du beskriver är soppa relät ska finnas något system relä oxå eller så blandar jag ihop det totalt det är underbart med bra minne synd bara att det är så förbannat kort
fast det sitter väll ett på innerskärmen det du beskriver är soppa relät ska finnas något system relä oxå eller så blandar jag ihop det totalt det är underbart med bra minne synd bara att det är så förbannat kort
de är en kontakt där ett räle passart på vänster sidan ska de vara nåt specielt rälle som ska sitta de lr går de me vilket som som passar?
Relä E hör till bränslepumparna...spridarreläet sitter Framför expansionskärlet i hållaren..eller om den lossnat från fästet så ligger den under expansionskärlet.. kolla där....
Relä E hör till bränslepumparna...spridarreläet sitter Framför expansionskärlet i hållaren..eller om den lossnat från fästet så ligger den under expansionskärlet.. kolla där....
hittar ingen kontakt där man kan sätta ett rälä där nån som har lust o ta lite bilder i motorumet som har en 940 turbo helst 92 a ? skulle vara snällt
hade samma fel att ja inte fick bensin ut till spridarna.. men hade heller ingen gnista då.. testa med en annan tändbox.. den under ratten för den styr ström till spridarna med.. för den pumpar bensin ut i fuelrail ?.. men inget till spridarna ?.. isf testa byt tändbox..
hade samma fel att ja inte fick bensin ut till spridarna.. men hade heller ingen gnista då.. testa med en annan tändbox.. den under ratten för den styr ström till spridarna med.. för den pumpar bensin ut i fuelrail ?.. men inget till spridarna ?.. isf testa byt tändbox..
Tycker också det låter som att det är något galet med tändboxen, testa byt den : )