2579
Sök

Intressekoll ang S2000

139 Inlägg
19 maj 2009
Trådstartare
Jag funderade lägga ut min S2000 på blocket men ville kolla vad man kan få för den.

S2000 00:a Importerad från USA med CleanCarfax (service bok) 146500 med nybytt kopplingsats.

Bilder finns på min sida bilen är väldigt fin i lack och går väldigt bra i motorn.

Hoppas på  seriösa svar

Mollllgan
19 maj 2009
Skulle testa på blocket.. Men jag hittade då fasen inga..
Lägg ut en  "intressekoll" Räkna dock med massa konstiga mail etc etc.

Lycka till med försäljningen.

Mvh

139 Inlägg
19 maj 2009
Trådstartare
jo jag ska lägga ut den på blocket men som det ser ut idag så har folk inte pengar tongue  Hur menar du "lägg Ut en intressekoll"

Mollllgan
19 maj 2009
Kinshi skrev:
jo jag ska lägga ut den på blocket men som det ser ut idag så har folk inte pengar tongue  Hur menar du "lägg Ut en intressekoll"

Nja vissa har det lite halvtaskigt och andra inte..

Du kan ju lägga ut den på blocket och skriva typ

"intressekoll på min honda s2000"
sätt sen ett pris och se hur det går.

När jag satte ut min förra på "intressekoll" så skrev jag att jag ej var i behov av pengar utan bara ville kolla intresset för bilen.
Har man lite tur så kommer det in ett fint bud.

Ta bara inte ut fantasipriser för att "du" tkr bilen är asfin och diverse.

Mvh

*Edit* Bilen fick jag såld med..
Dock så kom det in ett x antal olika bytesförslag med. Där kan du ju kanske få ett ganska bra bytesförslag

Du kan få nån hundring + en s40 97:a i inbyte tongue hehe
Senast redigerat av Mollllgan (19 maj 2009)

139 Inlägg
19 maj 2009
Trådstartare
haha hade inte tänkt lägga ut den för mer än 143.000 så jag hoppas att de inte är fantasipris smile nee ska lägga ut annonsen till helgen tänkt jag big_smile tack för svaret i allafall

139 Inlägg
19 maj 2009
Trådstartare
haha nee jag är inte så förtjust i sånna byten, det är bättre med pengar big_smile

Mollllgan
19 maj 2009
Kinshi skrev:
haha hade inte tänkt lägga ut den för mer än 143.000 så jag hoppas att de inte är fantasipris smile nee ska lägga ut annonsen till helgen tänkt jag big_smile tack för svaret i allafall

Ne men det priset är väll inte för mkt eller??
Jag är helt kass på bilpriser och dess värde.
Kan ju hända att bilen i sig är eftertraktad av nån firma eller liknande.

Hur som helst Good luck.

Mvh

139 Inlägg
19 maj 2009
Trådstartare
sen kommer alla prutare och så big_smile därför sätter man ett fast pris, sen ett rörligt man har för sig själv wink

Forummoderator
10 576 Inlägg
19 maj 2009
Säljer saker gör vi under köp och sälj. Mvh

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök