Här kommer mina bilder från en toppendag på Emmabodas flygraka med massa sol, bilar och bränt gummi... Svårt att välja ut några när man tagit ca 1000 bilder
önskar jag hade hittat bilder på min subba när jag körde debut men men nej d gör man inte nånstans trist att d bara e värstingar jämt som fotas..
Har säkert bild på din oxå, ska kolla men tyvärr så blir ju inte alla bilder bra, jag vill ju inte lägga upp bilder som är suddiga eller dåliga //Susanne
önskar jag hade hittat bilder på min subba när jag körde debut men men nej d gör man inte nånstans trist att d bara e värstingar jämt som fotas..
Håller med dig där, ändå hade man den enda vad jag kunde se Subaru Forester. Vet inte om det fanns några andra SUV:ar där. Det var min debut oxå, det var riktigt roligt.
Håller med dig där, ändå hade man den enda vad jag kunde se Subaru Forester. Vet inte om det fanns några andra SUV:ar där. Det var min debut oxå, det var riktigt roligt.
Sorry alla bilder blir inte bra och jag har nog missat din bil, man orkar inte stå konstant och fota alla bilar som kör utan man tar paus ibland och då har du nog kört Men de går kanske fler tåg
Stod brevid dig på innerplan, men visste inte vem du va får komma fram o säga hej nästa gång
Scyssta bilder för övrigt! fick inga på min o polarnas vita 740 med takräcke?
MVH Bramstedt
Hehe...Jaså där ser man, kollar bara in det man ska fota när man är igång Jo tog ngr bilder på den vita med dojjan men dom blev inte så jättebra //Susanne