Eftersnack: Norrortsträff Barkarby 16/5

Hamberg R-Berg
17 maj 2009 · 392 Inlägg

easy skrev:
Tackar för igår!
Helt okej träff överlag med fint väder, fina bilar och trevligt folk smile

Åkte aldrig med i cruisingen men tydligen så gick det inte helt enligt planerna med den, så det kanske inte gjorde så mkt att man missade den trots allt.

Du är så tråkig snuttan, nästa gång kan väl i alla fall säga hej då innan du åker hemåt smile

Förövrigt min första träff så kände mig lite smått utanför, sen var jag ju den enda med skåpbil också roll Men men, får försöka dyka upp på lite flera träffar framöver, det är verkligen en härlig stämning med likasinnade människor och fina bilar i närheten smile

Senast redigerat av Hamberg (17 maj 2009)

Volkswagen Caddy "Airlift Performance" (2006)
easy
17 maj 2009 · 63 Inlägg

Hamberg skrev:

easy skrev:
Tackar för igår!
Helt okej träff överlag med fint väder, fina bilar och trevligt folk smile

Åkte aldrig med i cruisingen men tydligen så gick det inte helt enligt planerna med den, så det kanske inte gjorde så mkt att man missade den trots allt.

Du är så tråkig snuttan, nästa gång kan väl i alla fall säga hej då innan du åker hemåt smile

Förövrigt min första träff så kände mig lite smått utanför, sen var jag ju den enda med skåpbil också roll Men men, får försöka dyka upp på lite flera träffar framöver, det är verkligen en härlig stämning med likasinnade människor och fina bilar i närheten smile

Hoppsan, förlåt Jimmy smile
Jag glömde liksom bort tiden när jag strosade runt bland alla bilar, så vi fick lite bråttom iväg.
Sen när vi eg skulle ha åkt stod jag och pratade lite för länge med en som ev var intresserad att köpa faran min. Så klockan sprang iväg och vi fick kasta oss in i bilen och åka för att hinna med resten av kvällens planer.

Men vi lär väl springa på varandra på nästa träff.. Annars så ses vi nog, i min backspegel cool

Hamberg R-Berg
17 maj 2009 · 392 Inlägg

easy skrev:

Hamberg skrev:

easy skrev:
Tackar för igår!
Helt okej träff överlag med fint väder, fina bilar och trevligt folk smile

Åkte aldrig med i cruisingen men tydligen så gick det inte helt enligt planerna med den, så det kanske inte gjorde så mkt att man missade den trots allt.

Du är så tråkig snuttan, nästa gång kan väl i alla fall säga hej då innan du åker hemåt smile

Förövrigt min första träff så kände mig lite smått utanför, sen var jag ju den enda med skåpbil också roll Men men, får försöka dyka upp på lite flera träffar framöver, det är verkligen en härlig stämning med likasinnade människor och fina bilar i närheten smile

Hoppsan, förlåt Jimmy smile
Jag glömde liksom bort tiden när jag strosade runt bland alla bilar, så vi fick lite bråttom iväg.
Sen när vi eg skulle ha åkt stod jag och pratade lite för länge med en som ev var intresserad att köpa faran min. Så klockan sprang iväg och vi fick kasta oss in i bilen och åka för att hinna med resten av kvällens planer.

Men vi lär väl springa på varandra på nästa träff.. Annars så ses vi nog, i min backspegel cool

Jaja, bara massa bortförklaringar! Dock är man ju inte förvånad, du är ju trots allt fruntimer wink
Vi kommer nog garanterat synas på nästa träff, om inte så får vi fasiken ta och ses någon dag och inte din backspegel, tönt smile

Volkswagen Caddy "Airlift Performance" (2006)
vonekfalk Team Night Meet
17 maj 2009 · 217 Inlägg

Trivdes bra i lördags smile Mycket bilar & härligt folk .. Halkade dock av cruisingen i stan men hörde att den var sådär? så kanske inte missade allt för mycket!

Stort tack till Sam & Andro!

Längtar redan till nästa träff, vid behov av hjälp inför nästa hojta till om så behövs!
Mvh Ekfalk!

easy to sound cocky when you got no ride..
Mitsubishi evolution VIII "Carbon Edition SB" (2004)
turboputte
18 maj 2009 · 44 Inlägg

Riktigt trevlig träff med fina bilar smile Cruisingen vart lite förvirrande dock.

R32 Gtr
Supra-Alex
18 maj 2009 · 449 Inlägg

Snart kommer filmen!!! smile

Nafets86
18 maj 2009 · 821 Inlägg

Film vill vi se smile Trevlig träff men som många sa, mycket fler bilar förra gången.. Åkte inte någon cruising utan åkte till max istället när poliserna åkt så dom inte kunde få leka för mycket jägare på min bil inte.
Min streamer är ju "nog inte laglig" som grabbarna sa som satte dit den.. haha

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Supra-Alex
18 maj 2009 · 449 Inlägg

Filmen: http://www.youtube.com/watch?v=HhHKHOW-9QE
Tack till Albin som filmat och redigerat!
Tyvärr så blev det lite dålig kvalité när han la upp den..

ErgOS14
18 maj 2009 · 44 Inlägg

riktigt trevlig träff tycker ja. men som sakt va så blev sveavägen sådär. Hade den silvriga bussen efter mig till rondellen vid sickla, dom körde ner i tunneln o spred skräck.

Supra-Alex
19 maj 2009 · 449 Inlägg

Är bättre kvalité på filmen nu än innan! smile

fanimej
20 maj 2009 · 182 Inlägg

Schysst rulle big_smile

Audi 100 Turbo Quattro "20v AAN" (1987)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang